خداداد عزیزی:

باشگاه سپیدرود به تعهدات خود عمل نکرد|یک امتیاز تبریز به اندازه ۶ امتیاز ارزش داشت

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: با توجه به شرایط تیم یک امتیازی که برابر ماشین‌سازی کسب کردیم به اندازه ۶ امتیاز ارزش داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خداداد عزیزی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: تیم سپیدرود تیم بدی نیست و بازیکنان خوبی دارند، اما قبلا هم گفتم که تیم ما از لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارد و از دقیقه ۸۵ بدن بازیکنان تیم ما خالی کرده و تیم ماشین‌سازی در ۵ دقیقه پایانی و ۶ دقیقه وقت اضافی می‌توانست‌ بازی را به سود خود ببرند.

وی گفت: اتفاقاتی که در هتل بوستان تهران اتفاق افتاد و بی‌پولی تیم سبب اتحاد بیشتر بازیکنان شده و یک امتیاز شیرین را در تبریز به دنبال داشت و به نظر من این یک امتیاز به اندازه ۶ امتیاز ارزش داشته و مبارک تیم و بازیکنان تیم باشد.

عزیزی گفت: همان بازیکنانی که هفته گذشته  بی‌غیرت خطاب شدند، امروز با تمام وجود بازی کردند و این امتیاز برای سپیدرودی که بالاترین قراردادش ۵۰۰ میلیون است و حتی پول هتل هم ندارد، بسیار ارزشمند است.

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست و مشکلات تیم ما از ابتدای لیگ آغاز شده است و باشگاه سپیدرود رشت به تعهدات خود عمل نکرده و با بازیکنان تیم خداحافظی کردم و نامه‌ای هم به سرپرست تیم دادم تا به مدیر عامل باشگاه دهد و از حضورم در تمرینات تیم عذرخواهی کردم.

خداداد عزیزی در مورد شعار تماشاگران رشتی در هفته گذشته و تشویقش در این هفته گفت: فوتبال همین است و من گلایه‌ای ندارم.

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپیدرود رشت در تبریز برابر ماشین‌سازی تبریز به تساوی یک بر یک دست یافت.

Share