سرمربی سپاهان اصفهان

اگر غرورم اجازه می‌داد برای خداداد گریه می‌کردم | از مردم رشت انتظار چنین کاری را نداشتم

قلعه نویی با بیان اینکه خداداد و کریمی با عشق خود به تیم سپیدرود کمک می‌کنند، گفت: از مردم گیلان و شهر رشت انتظار چنین کاری را نداشتم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان اصفهان پس پیروزی پرگل ۶ بر یک مقابل سپیدرود در کنفرانس خبری پس بازی گفت: برای اولین بار اگر غرورم اجازه می‌داد گریه می‌کردم برای فوتبالی که اسطوره‌ای چون خداداد باید اینگونه فحش بخورند.

وی با بیان اینکه من خودم با گل خداداد ۲۰ سال خوشحالم، گفت: مگر خداداد و کریمی بدشان می‌آید که تیمی را بگیرند که وضعیت خوبی داشته باشد؟

سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه مردم ما مردم بدی شدند، گفت: من بسیار در فوتبال فحش خوردم حتی از استقلالی‌ها نیز فحش خوردم و آقای خداداد من از شما معذرت می‌خواهم.

قلعه نویی با بیان اینکه خداداد و کریمی با عشق خود به تیم سپیدرود کمک می‌کنند، گفت: از مردم گیلان و شهر رشت انتظار چنین کاری را نداشتم.

سرمربی سپاهان اصفهان با بیان اینکه من از تیمی که جوانایی خود را برای آن گذاشتم فحش خوردم، گفت: واقعا روح روانم جای دیگری بود.

قلعه نویی با اشاره به اینکه خدا لعنت کند کسی را که فضای مجازی را به کشور آورد، اظهار داشت: مردم ما صبح درود گفتند و شب مرگ بر فرستادند.

سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه خداداد نباید سمت تماشاگران می‌رفت، گفت: هرکسی یک آستانه تحملی دارد و آستانه تحمل خداداد پایان یافت. برزیل از آلمان ۷ گل خورد منم در تیم‌های خود چهار گل خوردم.

وی با بیان اینکه مهدوی بازیکنی بود که در زمان اوجش همه تیم‌ها حتی خودم می‌خواستند اما برای سپیدرود ایستاد، گفت: ما باید نماد سازی کنیم.

قلعه نویی با بیان اینکه خداداد ایثار کرده تیم را قبول کرده است، اظهار داشت: خداداد فردی نیست با این حرکات کوچک شود.

سرمربی سپاهان اصفهان با بیان اینکه باید به مسوولین انتقاد کنید، اظهار کرد: گیلان و مازندران زیباترین استان‌های کشور هستند ولی چمن مصنوعی در ورزشگاه رشت و انزلی وجود دارد.

وی ادامه داد: بحث مالکیتی سپیدرود در تاریخ فوتبال دنیا بی‌سابقه بوده است. در ورزشگاه تختی انزلی چند عدد صندلی نمی‌توانند نصب کنند. سپیدرود هیچ چیزی به غیر از هوادار ندارد.

 

Share