یک نماینده مجلس مطرح کرد:

اگر رضا پهلوی حکومت کند بهتر است تا در حکومت اسلامی، اسراییل را به رسمیت بشناسیم

قاضی‌زاده گفت: اگر هدف این باشد که ما اسرائیل را به رسمیت بشناسیم این کار که نقض انقلاب اسلامی است و اگر رضا پهلوی در ایران حکومت کند بهتر است که ما یک انقلاب اسلامی داشته باشیم که رژیم اشغال‌گر صهیونیستی و دشمنان خدا را به رسمیت بشناسد و با آن حاضر شود کار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: آمریکایی‌ها بنا ندارند چیزی را به نفع ملت ایران محقق کنند و با چنین پیش‌فرض ذهنی وارد مذاکره می‌شوند.بنابر این مذاکره با آمریکایی‌ها هیچ فایده‌ و نتیجه درستی ندارد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن مذاکره مجدد با آمریکا از سوی برخی افراد و جریانات در کشور گفت: کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند بگویند که ما با آمریکا برای چه و بر سر چه موضوعی مذاکره کنیم؟

وی ادامه داد:‌ آنها مدعی بودند که ما خطرناک هستیم و ممکن است به بمب اتم دست پیدا کنیم و ما بر سر این موضوع با آنها مذاکره کردیم و کار به اتمام رسیده و امروز ما باید بر سر چه موضوعی با آنها مذاکره کنیم، باید این موضوع روشن شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اضافه کرد:آیا ما باید برویم بر سر مسائل موشکی و دفاعی‌مان با آمریکایی‌ها مذاکره کنیم؟ ،‌آیا ما باید بر سر به رسمیت شناختن اسرائیل با آمریکا مذاکره کنیم؟ این نکته‌ای است که کسی به آن اشاره‌ای نمی‌کند، ولی مذاکره باید بر سر یک موضوع انجام شود اما هیچکس نمی‌گوید ما بر سر چه موضوعی باید با آمریکا مذاکره کنیم که این هم یک نوع شیطنت است. ما پیش از این در ارتباط با مسائل هسته‌ای مذاکره کرده‌ایم و نتیجه آن شده برجام که آمریکا به آن هم پایبند نبوده است.

قاضی‌زاده اظهار داشت: کسانی که می‌گویند اگر ما با آمریکا مذاکره نکنیم جنگ می‌شود اگر ما این دفعه بر سر مسائل دفاعی‌مان با آمریکا مذاکره کنیم فارغ‌ از نتیجه مذاکرات، جنگ می‌شود، اگر ما در این مذاکرات به توافق برسیم باید با دست خودمان تجهیزات دفاعی‌مان را تعطیل کنیم و اگر به توافق نرسیم وضعیت بدتر از آنچه که امروز هست می‌شود بنابر این مذاکره کردن با آمریکا منجر به جنگ خواهد شد.

وی افزود: اگر هدف این باشد که ما اسرائیل را به رسمیت بشناسیم این کار که نقض انقلاب اسلامی است و اگر رضا پهلوی در ایران حکومت کند بهتر است که ما یک انقلاب اسلامی داشته باشیم که رژیم اشغال‌گر صهیونیستی و دشمنان خدا را به رسمیت بشناسد و با آن حاضر شود کار کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مذاکره به آمریکا در هر زمینه‌ای که باشد هیچ نتیجه‌ای را در پی ندارد چرا که نقض عهد و عدم پایبندی به تعهدات جزو خصوصیات ذاتی آمریکا به عنوان یک مستکبر است. آمریکایی ها خود از ابتدای کار می‌دانند که بنا نیست چیزی به نفع ملت ایران تغییر کند و همه فضای روانی که آنها به وجود می‌آورند به خاطر دستیابی به اهداف خودشان است.

قاضی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بنا ندارند چیزی را به نفع ملت ایران محقق کنند و با چنین پیش‌فرض ذهنی وارد مذاکره می‌شوند.بنابر این مذاکره با آمریکایی‌ها هیچ فایده‌ و نتیجه درستی ندارد و البته رفتار آمریکا نه تنها در قبال ایران بلکه در قبال سایر کشورها نیز همینگونه است.

Share