فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خبر داد:

انهدام باند شرکت هرمی و دستگیری ۱۳ نفر در آستارا

عزیزی از انهدام و دستگیری ۱۳ نفر عضو آن در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و کشف محل فعالیت این باند در یکی از محلات آستارا شده و بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی جهت بررسی موضوع درمحل مورد شناسایی حاضر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از انهدام و دستگیری ۱۳ نفر عضو آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رسول عزیزی در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و کشف محل فعالیت این باند در یکی از محلات آستارا شده و بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی جهت بررسی موضوع درمحل مورد شناسایی حاضر شدند.

سرهنگ رسول عزیزی با بیان اینکه ۱۳ متهم در ردیف ۱۹ تا ۲۹ ساله در این خصوص دستگیر شدند، بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس آگاهی شهرستان انتقال گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا به خانواده‌ها و جوانان توصیه کرد هوشیاری های لازم در خصوص فعالیت شرکت های هرمی و شبکه کلاهبرداری را داشته تا فریب افراد سودجو و کلاهبرداران را نخورند.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share