در جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد:

امیدواریم احیای تالاب را روزی جشن بگیریم | معرفی مشاوران شورا | بهره‌وری از تصفیه‌خانه انزلی تا پایان سال

احمدی فرد گفت: اگر نگاه و سیاست های خود را نسبت به تالاب تغییر ندهیم مطمئنا نسل های آینده ما را قضاوت خواهند کرد و ما را نخواهند بخشید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای شهر بندر انزلی در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی این شهر گفت: سعی کردیم از انتقادات اصحاب رسانه و مشکلات مردم به نحو احسنت استفاده کنیم تا بتوانیم مسائل را حل کنیم

امیر احمدی فرد افزود: از اصحاب رسانه که مشکلات را به ما نشان می‌دهند بسیار سپاسگزاریم.

وی همچنین ادامه داد: بازگشت با عزت تیم بانوان ملوان را به شهر تبریک عرض می‌کنیم و برای این تیم پیشرفت روز افزون و افتخار آفرینی را مثل دوره های قبلی آرزومندیم.

امیدواریم احیای تالاب را روزی جشن بگیریم

احمدی فرد در خصوص جشنواره لاله های تالابی با بیان اینکه امسال هم مثل سال های گذشته این جشنواره را به نحو احسنت برگزار خواهیم کرد و امیدواریم احیای تالاب را روزی جشن بگیریم، گفت: اگر نگاه و سیاست های خود را نسبت به تالاب تغییر ندهیم مطمئنا نسل های آینده ما را قضاوت خواهند کرد و ما را نخواهند بخشید.

وی افزود: در چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر هستیم و هفت جلسه را نیز در فرمانداری برگزار کردیم و در مجموع برگزاری پنجاه و دوجلسه در یک سال نشان دهنده تلاش برای توسعه شهر و نهایت تلاش و موفقیت ماست که بتوانیم به برنامه های خود جامعه عمل بپوشانیم و از مردم انتظار صبوری بیشتر برای رشد بهتر داریم زیرا که فقط ما مشارکت مردم می‌توانیم رشد و پیشرفت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی خاطرنشان کرد: یکی از راز های موفقیت شوراهای اسلامی کل کشور استفاده از بخش های خصوصی است، ما نیز با عقد قرارداد هایی برای توسعه و ساخت پارک هفده هکتاری بی بی حوریه در تلاشیم و همینطور در پروژه های دیگر در تلاشیم که تا هفته دولت پروژه های مربوط را افتتاح کنیم و ضمن اینکه با پرداخت به موقع حقوق و اضافه کار باعث جلب رضایت پرسنل خود شویم که بتوانیم به ادامه توسعه پروژه های خود سرعت ببخشیم.

وی گفت: از فرماندار تقدیر و تشکر دارم که نامه ای جهت کارخانه آسفالت و تخفیفاتی حتی برای استان به استاندار ارسال کردند تا بتوانیم جهت آسفالت و پروژه های زیرساختی شهرداری ادامه دهیم و پروژه هایی که تا هشتاد درصد پیشرفت داشتند تا پایان هفته دولت خاتمه دهیم.

احمدی فرد اظهار داشت: شاهد این هستیم که پرونده ای سال های گذشته در شهرداری مطرح بوده در حال حاضر به مبلغ ده میلیارد تومان محکوم شدیم که حساب های شهرداری بندر انزلی را مسدود کرد و در بودجه پیش بینی نشده بود همچنین بدهی یک میلیارد تومانی را از اداره گاز داریم که از شورای چهارم به پنجم رسیده که دیروز ایستگاه های سی ان جی را مسدود کرده بودند که امروز طی تفاهم نامه ای این مراکز دوباره شروع به کار کردند.

احداث گلخانه در بندر انزلی | توانستیم با تمام کم و کاستی های موجود بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم

به گزارش دیارمیرزا حسن پورقربان شهردار بندر انزلی در این جلسه گفت: در رابطه با برخی از پروژه های عمرانی طی جلسه ای که با پیمانکار مربوط داشتیم سعی داریم که در هفته دولت بتوانیم پروژه‌ها به بهره برداری برسانیم.

پورقربان افزود: در تلاشیم که گلخانه ای که در حال حاضر متروک بوده را با ارائه طرحی جامع و گرفتن قولی از پیمانکار آن تبدیل به یکی از بهترین گلخانه های حاضر در استان تجهیز کنیم که شهروندان از این فضا بازدید و استفاده کنند که برای اولین بار است که در سطح استان اتفاق خواهد افتاد.

وی اظهار داشت: در رابطه با ساماندهی بازار هفتگی که مد نظر اعضای شورا بود توانستیم به اتفاق شهرداران نواحی و بازرسان بخش عظیمی از اینکار را انجام دهیم و طرح سالم سازی و مدیریت سواحل را تجهیز و توسعه دهیم که مکاتبات آن انجام شده که اگر مورد تایید قرار گیرد می‌تواند چهار میلیارد تومان برای شهرمان بودجه اضافه کنیم. با تمام کم و کاستی های موجود بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

بهره‌وری از تصفیه‌خانه انزلی تا پایان سال

شهردار انزلی گفت: در بحث کمپوست به کمک دوستان خدمات شهری توانستیم لوله گذاری کنیم و در حال حاضر مرحله راه اندازی تصفیه خانه را سپری می‌کنیم که به امیدخدا به بهره وری آن تا پایان امسال تحقق ببخشیم.

زباله سرمایه ملی است

هادی حیدری اظهار داشت: در خصوص ساماندهی سواحل باید بحث آموزش را در نظر بگیریم تا بخشی از مشکلات موجود در شهر حل شود و امیدواریم اهل فن ورود کنند و همینطور در خصوص پارک ها و مسافرین نیاز به سیستم الکترونیکی داریم که امیدواریم مسئولین پلیس راهور ضمن ادامه این روند به بحث الکترونیکی بودن نیز توجه لازم را داشته باشند.

عضو شورای شهر بندر انزلی در بحث تفکیک زباله از مبدا نیز گفت: زباله سرمایه ملی ماست و نباید دور ریز شود بلکه با استفاده از افراد متخصص در این زمینه و بحث محیط زیستی و استفاده از گروه های مردم نهاد جهت آموزش همینطور در گام بعدی در کمیسیون سه تن از اعضای شواری طبق شیوه نامه ارسال شده از شهرداری در این کمیته فنی حضور داشته باشند تا بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و این طرح به مدت سه سال به شرط رضایت پیمانکار خواهد بود.

هادی حیدری در خصوص ابنیه، پارک ها و مکان های عمومی پاورپوینتی جهت بهبود وضعیت عمرانی و نگهداری این مکان ها در این جلسه ارائه کرد.

در این جلسه کامبیز رضواندل به عنوان رئیس هئیت مدیره سازمان آتش نشانی شهر بندر انزلی و همچنین مشاوران شورای شهر معرفی شدند. به این ترتیب مشاور گردشگری شورای اسلامی شهر بندر انزلی محمود عباسیان امین، مهرداد اسکندری و سیروس مرادی، مشاور زیباسازی شورای شهر معین نوری نیا و سید مجید احمدی به عنوان مشاور حقوقی شورای اسلامی شهر بندر انزلی معرفی گردیدند.

Share