عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا

تمام تلاشمان این بود که شورا سیاسی نشود | برخی با دخالتهای خود به شعور و انتخاب مردم توهین نکنند

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه برای ریاست شورای شهر رشت کاندیدا نیستم، گفت: امروز ساعت ۶ عصر انتخابات هیات رئیسه برگزار خواهد شد و بنده کاندیدای ریاست شورا نیستم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در مورد انتخاب هیات رییسه جدید شورا گفت: تمام تلاشمان در شورای پنجم این بود که این شورا به سمت شورای سیاسی نرود اما متاسفانه جریانهایی در استان است که می‌خواهند چنین اتفاقی در پارلمان مردمی رخ دهد.

رمضانپور نرگسی بابیان اینکه در شورای پنجم اگر لیست اصلاح‌طلبان قوی تر از اصولگرایان نبود عقبتر هم از این جریان نبود، افزود: تمام تلاش شورانشینان بر این است که شهر رشت را به شهر برتر و بهتر تبدیل کنیم و هر ۱۱ نفر چنین نظر و هدفی دارند اما برخی با فشارهایشان می‌خواهند به نفع خود کارها را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه شهر رشت مانند باغی است که اعضای شورا چون باغبانی باید برای حفظ و نگهداری آن کنارهم باشند، گفت  علی‌رغم اینکه بارها اعلام کردیم که همه اعضای شورا باهم متحد هستند اما فشارهای از بیرون مانند این است که می‌خواهند این اتحاد را که مانند رودخانه‌ای برای آبیاری این باغ جریان دارد قطع کنند.

رمضانپور نرگسی با اشاره به اینکه همه کسانی که دلسوز این شهر هستند باید بگذارند شورانشینان خود تصمیم بگیرند، افزود: نباید با دخالتهای خود به شعور و انتخاب مردم توهین کنند و بگذارند اعضای شورا با آزادی انتخابات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه برای ریاست شورای شهر رشت کاندیدا نیستم، گفت: امروز ساعت ۶ عصر انتخابات هیات رئیسه برگزار خواهد شد و بنده کاندیدای ریاست شورا نیستم.

عضو شورای شهر رشت در مورد اینکه اصلاح طلبان در شورا مانند اصولگرایان نگران و صاحب نظر در مورد انتخاب ریاست شورا هستند، گفت: برای همه اعضای شورا این مورد بسیار مهم است که چه کسی می‌خواهد رییس شود و آیا کاریزمای ریاست را دارد؟ آیا درِ اتاق استاندار، نهادهای نظانی و نمایندگان مجلس و مدیران بر رویش باز است؟ آیا در ارتباط نزدیک و شناخت شده در بین مردم است؟  آیا می‌تواند هماهنگی لازم در میان اعضای شورا ایجاد کند؟ تمام این فاکتورها برای همه اعضای شورا مهم است.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیس شورا و هیات رئیسه مهم است افزود: همان طور که بقیه اعضای شورا تا پاسی از شب جلسات می‌گذارند ما نیز جلساتی در مورد انتخاب اعضای هیات ریسه برگزار می‌کنیم و این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

Share