معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشت

استیضاح ربیعی عجیب است | ملت ایران می‌تواند به تولیدات گیلان تکیه کند

سازگارنژاد استیضاح وزیر کار را عجیب عنوان کرد: ما در روزهای عادی نیستیم و مشکلات زیادی داریم و آقای ربیعی بصورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع محمود ایزددوست مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و معارفه عباس علیزاده به عنوان مدیر کل جدید، با حضور دکتر سازگارنژاد، معاون امور مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مصطفی سالاری، استاندار گیلان در سالن همایش‌های بانک ملی رشت برگزار شد.

محمدامین سازگارنژاد، معاون امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که به استان گیلان و شهر زیبای رشت آمدم، گفت: در این شرایط سخت که دشمنان بر ایران تحمیل کردند یک نقطه امید به نام استان گیلان با مردمانی که تاریخ ایران و اسلام را ساختند و به ما هویت بخشیدند، وجود دارند.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بخش عمده تامین غذای ما از گیلان صورت می‌گیرد و ما قدرشناس مردم گیلان هستیم و ملت ایران می‌توانند به تولیدات استان گیلان تکیه کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران در تاریخ تجربه کرده که سختی‌ها را کنار زده است، گفت: غرور بزرگی است که گیلان امنیت غذایی ایران را تامین می‌کند و گیلان یک تکیه‌گاه بزرگی است که امیدوارم مردم این استان صبور باشید.

سازگارنژاد استیضاح را حق مجلس دانست و افزود: در شرایطی که کارگر به وزیر اعتماد دارد و وزیر به کارگران اعتماد دارد با استیضاح ساختار روانی وزارتخانه بهم ‌می‌خورد.

وی استیضاح وزیر کار را عجیب عنوان کرد: ما در روزهای عادی نیستیم و مشکلات زیادی داریم و آقای ربیعی بصورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید نگاه منصفانه و عادلانه باشند، گفت: کسانی که همزمان طرح سوال از رییس جمهور و استیضاح وزیر کار را مطرح می‌کنند در شرایط امروز باید هوشمندی به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه ربیعی فردی را برای گیلان انتخاب کرده است که می‌توانند در شرایط سخت عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: از زمانی که با آقای ربیعی کار کردیم پنجشنبه و جمعه‌ی تعطیلی نداشتیم.

Share