قربانی در گفتگو با دیارمیرزا؛

از دانشگاه علوم پزشکی گیلان راضی نیستیم | داروها در گمرکات کشور مانده است

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آقایان باید مشکلات و گرفتاری‌هایی را که در بیمارستان‌های گیلان ایجاد شده است، ببینند و در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا از وضعیت نابسامان دانشگاه علوم پزشکی گلان انتقاد کرد و گفت: از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان راضی نیستیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید جهت رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان، تمام تلاش خود را انجام دهند و بصورت میدانی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید در خصوص ضعف‌های موجود پاسخگو باشند، اظهار داشت: آقایان به‌جای اینکه در فضای رسانه‌ای پاسخگو باشند بروند و به عملکرد خودشان بپردازند و به مردم پاسخگو شوند.

آقایان باید مشکلات و گرفتاری‌های بیمارستان‌ها را حل کنند

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آقایان باید مشکلات و گرفتاری‌هایی را که در بیمارستان‌های گیلان ایجاد شده است، ببینند و در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارند.

به گزارش دیارمیرزا، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: من به آقای وزیر اعلام کردم دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۶۰۰ میلیارد تومان بدهکاری دارد.

دولت موظف است ارز مورد نیاز برای ورود دارو در کشور تامین کند

قربانی در خصوص کمبود دارو و ارز اختصاص یافته برای داروهای مورد نیاز کشور گفت: ارز ۳۸۰۰ تومانی برای دارو از سوی بانک مرکزی در نظر گرفته شده است و دولت موظف است ارز مورد نیاز برای ورود دارو در کشور تامین کند.

وی افزود: روند واردات دارو به کشور بسیار کند است و داروها در گمرکات کشور مانده است و به دست مصرف کنندگان نمی‌رسد.

به گزارش دیارمیرزا، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در پایان با بیان اینکه متاسفانه در حوزه ارائه خدمات درمانی برای نیازمندان جامعه فضای خوبی در جامعه نداریم، اظهار کرد: بدهی بیمه‌ها و داروخانه‌ها به تأمین اجتماعی در سال ۹۶ فقط در استان گیلان ۱۲ میلیارد تومان است.

Share