فرماندار شفت در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

ادارات تعزیرات حکومتی و صمت، پیگیر حقوق شهروندان باشند

منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با حضور در شفت با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با حضور در شفت با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار شفت با بیان اینکه این شهرستان بالغ بر ۵۴ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۴۰ هزار نفر از این تعداد در روستاها زندگی می کنند افزود: بازاری محدود، هماهنگ و آرامی در شفت وجود دارد اما  بازار این شهرستان با توجه به  فاصله اندک با مرکز گیلان از آن تاثیر می پذیرد و نظارت های بیشتری را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه بازاریان نقشی اساسی در ادوار  انقلاب اسلامی داشتند و همواره از نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی نموده اند افزود: نباید به سودجویان فرصت داده شود تا در قالب اصناف و بازاریان  در عرضه کالا و محصولات مورد نیاز مردم اخلال ایجاد کنند و تعزیرات حکومتی شهرستان با همکاری اداره صمت (صنعت،معدن و تجارت) باید پیگیر حقوق شهروندان باشند.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از مولفه های مهم رونق اقتصادی است افزود: تعزیرات حکومتی باید در امورد اداری با مجموعه  فرمانداری این شهرستان هماهنگی کامل داشته باشد و در اجرای قوانین نیز به صورت مستقل و عادلانه اقدام نماید.

Share