فرماندار لنگرود در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا خبر داد:

اختصاص پنج میلیارد تومان برای اجرای طرح سالم‌سازی ساحل چاف

سید رضا جوادپور با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح سالمسازی ساحل چاف ظرف مدت کمتر از ده روز آغاز می‌شود، تصریح کرد: برای این طرح به صورت ویژه پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و نیز این طرح امسال به پایان خواهد رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان لنگرود از اختصاص پنج میلیارد تومان برای اجرای طرح سالمسازی ساحل چاف خبر داد.

سید رضا جوادپور در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح سالمسازی ساحل چاف ظرف مدت کمتر از ده روز آغاز می‌شود، تصریح کرد: برای این طرح به صورت ویژه پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و نیز این طرح امسال به پایان خواهد رسید.

فرماندار لنگرود با اشاره به این مطلب ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی در چاف و چمخاله داریم، گفت: طرح سالمسازی چمخاله قدمت ۳۰ ساله دارد و در چمخاله سرمایه‌گذاری وسیعی شده است.

وی ادامه داد: در طول ایام تابستان شاهد برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، جشنواره‌های مختلف، برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و مذهبی خواهیم بود.

جوادپور با اشاره به وضعیت نوار ساحلی شهرهای چاف و چمخاله، گفت: استفاده از سیستم هوشمند، جلوگیری از بی نظمی ورود و خروج خودروها، ایجاد صد متر فضای سرپوشیده، احداث سرویس بهداشتی و نمازخانه، ایجاد استراحتگاه‌ها، نصب سایه‌بان‌های رنگی، تجهیز طرح سالمسازی چمخاله به ۲۲ دوربین مداربسته، افزایش هزار متر مربع پارکینگ، به‌کارگیری ۱۵ ناجی غریق در طرح سالمسازی و ۲۴ ناجی غریق در نقاط خطرآفرین از اقدامات صورت گرفته است.

Share