مهرداد لاهوتی مطرح کرد

اتصال گیلان به شبکه ریلی کشور در دهه فجر امسال| هشدار درباره تبدیل زمین کشاورزی به ویلا

مهرداد لاهوتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار مطالعاتی راه آهن رشت – قائم شهر آغاز شده، اظهار کرد: مشاور کار خود را شروع کرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با دستور ریس جمهور کار مطالعاتی راه آهن رشت – قائم شهر آغاز شده است.

مهرداد لاهوتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار مطالعاتی راه آهن رشت – قائم شهر آغاز شده، اظهار کرد: مشاور کار خود را شروع کرده است تا بتوانیم به خطوط راه اهن سراسری متصل شویم.

لاهوتی درخصوص راه آهن گیلان گفت: در دهه فجر امسال به شبکه ریلی کشور خواهیم پیوست.

نماینده مردم لنگرود در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: واردات کشور ۱۵ درصد کاهش داشته و صادرات ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

لاهوتی با بیان اینکه سالانه ۱۰ میلیون نفر از کشور خارج می‌شوند، افزود: ایران جزو ۱۰ کشور برتر از نطر چشم اندازهای زیبای گردشگری در دنیا است.

وی افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی چاف و چمخاله و احداث فرودگاه کوچک در این منطقه از اهداف دولت تدبیر و امید است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما ۱۷۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور داریم و وطیفه دولت این است که نقدینگی را به طرف تولید، صنعت و اهدافی که درچشم انداز دولت ترسیم شده است، هدایت کند.

لاهوتی در خصوص استیضاح ربیعی و حواشی آن گفت: استیضاح حق نمایندگان مجلس است و ما نمی توانیم این حق را از بعد نظارتی از نمایندگان سلب کنیم.

وی با نگرانی از افزایش مهاجرت به گیلان اظهار کرد: مسئولان استانی بیدار باشند که زمینهای کشاورزی گیلان را از کشاورزی به ویلاسازی تبدیل نکنند.

Share