استاندار گیلان

ائمه جمعه محل رجوع و پناهگاه مردم هستند | آمادگی دولت در حمایت از برندسازی و بسته‌بندی برنج گیلان

استاندار گیلان ائمه جمعه را محل رجوع و پناهگاه مردم دانست و خواستار انتقال مشکلات مردم از سوی آنان به مسئولین شد و افزود: تمام توان خود را در جهت حل مشکلات مطروحه به کار خواهیم گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  استاندار گیلان ائمه جمعه را محل رجوع و پناهگاه مردم دانست و خواستار انتقال مشکلات مردم از سوی آنان به مسئولین شد و افزود: تمام توان خود را در جهت حل مشکلات مطروحه به کار خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در همایش استانی ائمه جمعه که با موضوع ارتقاء کیفی و شیوه‌های جذب مردم  به نماز جمعه در محل سالن اجتماعات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد حفظ وحدت و تعامل در مقطع فعلی را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود:  باتوجه به توطئه‌های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی باید با وحدت و انسجام بیش از پیش در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

استاندار گیلان تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت را ضروری خواند و افزود: باتوجه به تغییرات قیمت ارز می‌توان از این فرصت در جهت رونق صادرات بهره گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان تنها نظارت‌های دولتی را پاسخگوی نیازهای جامعه ندانست و افزود: باید با تقویت امر به معروف و نهی از منکر و نظارت از سوی مردم در جهت ریشه کن کردن فساد تلاش کنیم.

وی نبود نظارت مردمی را موجب اختلال در اداره جامعه دانست و با بیان اینکه باید در جهت تقویت نظارت مردمی در جامعه تلاش کنیم تصریح کرد: ما مسئولیم و باید مورد سئوال قرار گرفته و پاسخگو باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان از افزایش تخصیص بودجه ۳ ماهه نخست سال جاری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری از لحاظ  ارزش صادرات غیر نفتی گمرکی استان شاهد افزایش ۶۹ درصدی هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به تمرکز استان در تقویت بخش کشاورزی، از آمادگی دولت در حمایت از برندسازی و بسته‌بندی برنج گیلان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با تحقق این مهم دیگر شاهد اختلاط برنج بی‌کیفیت با برنج گیلان نباشیم.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار ائمه جمعه در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه خاطر نشان کرد: ائمه جمعه نقش بسزایی را در تبیین نقشه های شوم دشمنان و تقویت نظام و انقلاب دارند.

در ابتدای این نشست تعدادی از ائمه جعه استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و استاندار گیلان پاسخگوی سوالات مطروحه در بخش‌های مختلف بود.

Share