توسط وکیل مدافع متهم

آخرین وضعیت پرونده «مهدی جهانگیری» تشریح شد

محمود ایثاری، وکیل مدافع مهدی جهانگیری در واکنش به این سوال که پرونده موکلش چه زمانی به دادگاه ارسال می‌شود؟ اظهار کرد: ما در حال دفاع هستیم و این پرونده در حال حاضر منتظر اظهار نظر کارشناسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمود ایثاری، وکیل مدافع مهدی جهانگیری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: پرونده مهدی جهانگیری همچنان در مرحله تحقیقات است.

وی در واکنش به این سوال که پرونده موکلش چه زمانی به دادگاه ارسال می‌شود؟ اظهار کرد: ما در حال دفاع هستیم و این پرونده در حال حاضر منتظر اظهار نظر کارشناسی است.

مهرماه سال ۹۶، خبر بازداشت مهدی جهانگیری در کرمان در برخی رسانه‌ها منتشر شد. اتهام وی که نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران و برادر معاون اول رییس جمهور است، مسائل مالی عنوان شد. پس از گذشت مدت زمانی پرونده وی برای ادامه رسیدگی‌ به تهران منتقل شد.

دادستان تهران، ۲۰ اسفند ماه سال ۹۶ اعلام کرد که تحقیقات در پرونده مهدی جهانگیری ادامه دارد و نامبرده هفته گذشته با تودیع وثیقه آزاد شده است.

جعفری دولت آبادی ۷ تیر ماه سال ۹۷ هم در رابطه با پرونده مهدی جهانگیری، گفت: کار پرونده این فرد در حال انجام است و تمام که شد اطلاع می‌دهیم. این پرونده در مرحله کارشناسی است. این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

Share