آیت الله فلاحتی:

مردم عاشق رهبر هستند | دشمن از حجاب زنان ایرانی می‌ترسد

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در همایش «لشکر فرشتگان» ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند یاران من در گهواره ها هستند و همین افراد در عرصه انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در همایش «لشکر فرشتگان» ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند یاران من در گهواره ها هستند و همین افراد در عرصه انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

وی عموم مردم و زنان را دو عامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی دستاوردهای بزرگ انقلاب ایستادگی مقابل ظالمان است. در زمان شاه در سبزه میدان رشت مجسمه همسر شاه وجود داشت که ما حق دیدن آن را نداشتیم و اگر آن را می‌دیدیم پاسبان‌ها با ما برخورد می‌کردند.

امام جمعه رشت با انتقاد از نگهداری سگ‌ها در منازل، اظهار داشت: در زمان شاه ارزش سگ‌های آمریکایی از مردم بیشتر بود.

وی به دریافت حقوق وحوش سربازان آمریکایی در ایران اشاره کرد و ادامه داد: آمریکایی ها مردم ایران را وحشی می‌دانستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب اقتدار کشور شد، گفت: امروز جمهوری اسلامی در مسیر تمدن‌سازی جهانی حرکت می‌کند.

امام جمعه رشت به ترس دشمنان از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جنگی که امروز در یمن صورت می‌گیرد به علت ترس از ایجاد انقلابی شبیه انقلاب ایران در یمن است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار داشت: مسوولین در جمهوری اسلامی ایران باید ساده زیست باشند.

فلاحتی  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به مردم عشق می ورزند و مردم نیز عاشق رهبر هستند، گفت: آینده انقلاب امیدوارکننده و روشن است. دشمن از حجاب زنان ایرانی می‌ترسد به همین دلیل افرادی را اجیر می‌کند تا بی حجابی را در کشور اشاعه دهد.

امام جمعه رشت در پایان با بیان اینکه آمریکا بیش از قدرت نظامی از نیروی انسانی ما می‌ترسد گفت: هر کشوری به جز ایران زیراین حجم فشارهای اقتصادی و فرهنگی بود تا کنون از پای در می‌آمد.

Share