با سخنرانی آیت­ الله فلاحتی؛

مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح لشکر فرشتگان در رشت برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح لشکر فرشتگان به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان همزمان با روز مقاومت اسلامی در رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح لشکر فرشتگان به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان همزمان با روز مقاومت اسلامی در رشت برگزار خواهد شد.

این همایش در راستای تجلیل از مقام زنان مبارز و مجاهد و زنده ­نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ مجاهدت و پایداری با سخنرانی آیت­ الله فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهر رشت) برگزار خواهد شد.

در این مراسم فاطمه تاجیک (مادر شهید مدافع وطن محمدحسین حدادیان)، دکتر حمیده دانش کاظمی (همسر شهید انصاری “استاندار اسبق گیلان”) و بانو رفیق خواه (مادر شهید مدافع وطن مرتضی حسین­ پور) به ذکر خاطره می پردازند.

این همایش روز سه شنبه ۲۳ مردادماه در سالن همایش های مخابرات استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در طرح لشکر فرشتگان، دانش­ آموزان دختر عضو انجمن ­اسلامی در قالب گروه های سرگذشت پژوهی با مادران و همسران شهدای گرانقدر و همچنین زنان مجاهد و مبارز به مصاحبه و گفتگو می­ پردازند و همایش اختتامیه این طرح با حضور تمامی گروه های سرگذشت پژوهی و خانواده های شهدا به منظور تجلیل از این عزیزان برگزار می شود.

لازم به ذکر است در آیین اختتامیه پنجمین دوره طرح لشکر فرشتگان بیش از ۶۰ خانواده شهید حضور خواهند یافت.

Share