افشین ناظمی

یک تیم با نام سپیدرود رشت در جهان وجود دارد | جذب بازیکن به عهده کادرفنی است

افشین ناظمی با بیان اینکخ با نام سپیدرود رشت به کار خود ادامه می دهیم چون فقط یک تیم با این نام در جهان وجود دارد و حضور این تیم با نام سپیدرود گیلان شایعه است، اظهار داشت: جذب بازیکن جدید به عهده کادرفنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، افشین ناظمی اظهار داشت: با نام سپیدرود رشت به کار خود ادامه می دهیم چون فقط یک تیم با این نام در جهان وجود دارد و حضور این تیم با نام سپیدرود گیلان شایعه است.

وی با اشاره به صدور رأی دادگاه رشت و تعیین تکلیف مالکیت باشگاه بیان کرد: کارت بازی بازیکنان سپیدرود رشت که زیر نظر خدادداد عزیزی فعالیت دارند، صادر شده و تمرینات این تیم نیز به طور منظم انجام می شود و تاکنون چند بازی تدارکاتی نیز انجام داده ایم.

به گفته ناظمی، برای آمادگی بیشتر تیم اردوی آمادگی و پایانی سپیدرود از امروز (۳۱ تیرماه) در تهران برپا می شود ضمن اینکه نخستین بازی ما در لیگ برتر هم در تهران است.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت به جذب بازیکنان جدید اشاره و خاطرنشان کرد: امین منوچهری، محسن ایران نژاد، رضا معقولی، یعقوب کریمی و کوروش ملکى به همراه چند بازیکن دیگر از لیگ دسته اول را جذب کرده ایم و بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز که مورد تایبد کادر فنی بودند، قرارداد خود را تمدید کرده اند.

ناظمی با اشاره به قراردادهای برخی بازیکنان با سپیدرود به مالکیت تن زاده و سرمربیگری علی نظرمحمدی گفت: جذب بازیکن به عهده کادرفنی است و اگر تشخیص دهد، آن بازیکن نیز می تواند با قرارداد جدید به عضویت تیم درآید.

وی در مورد اولین بازی تیم سپیدرود رشت در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نیز گفت: با توجه به مشکلات و اختلافات مدیریتی که این باشگاه داشت، نسبت به سایر تیم ها خیلی دیر تمرینات خود را آغاز و دیر شروع به جذب بازیکن کردیم و از لحاظ آماده سازی عقب هستیم اما با این وجود، تاکنون بهترین بهره را در این مدت کوتاه برده ایم و برای بازی با سایپا مشکلی نداریم.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در اولین دیدارش در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور، عصر پنجشنبه هفته جاری چهارم مرداد ماه در تهران به مصاف سایپا می رود.

روز گذشته (شنبه) از سوی شعبه ششم دادگاه عمومی و حقوقی رشت، حکمی صادر و طی آن اعتراض جواد تن زاده مالک اسبق باشگاه سپیدرود رشت ابطال و طبق این رای، محمد نوین به عنوان مالک باشگاه سپیدرود رشت شناخته شد که با توجه به این رای، تیم تحت نظر محمد نوین به سرمربیگری خداداد عزیزی در رقابت های لیگ برتر کشور حضور می یابد.

Share