وداع با رئال پس از 9 سال

کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیوست

باشگاه یوونتوس تایید کرد کریستیانو رونالدو با ۱۰۵ میلیون یورو به این تیم پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آس، کریستیانو رونالدو برنده ۵ توپ طلا در نهایت از رئال مادرید جدا شد و یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

این بازیکن با قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو به گران‌ترین خرید تاریخ تیم ایتالیایی و البته فوتبال ایتالیا تبدیل شد و از این به بعد در تیم راه‌راه‌پوش شهر تورین بازی خواهد کرد.

رونالدو در رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی داشت و در مجموع طی ۴۳۸ بازی در این تیم توانست ۴۵۰ گل به ثمر برساند و برترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی لقب گیرد. او ۹ فصل در رئال مادرید بازی کرد و با این تیم افتخارات گسترده ای از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورد.

امروز باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد رونالدو بعد از ۹ سال راهی یوونتوس شده و حالا این ستاره پرتغالی با انتشار بیانیه ای در این رابطه صحبت کرد.

رونالدو در بیانیه ای در این رابطه گفت: ۹ سال شگفت انگیز را در رئال مادرید سپری کردم که بی شک بهترین لحظات عمر من بود. باید از باشگاه رئال مادرید، این شهر و هواداران به خاطر لذت، عشق، محبت و شادی بی حدی که به من اعطا کردند، تشکر کنم.

به هر حال من حس می کنم زمان برای آغاز شدن مرحله ای جدید در زندگی من فرا رسیده بود و به همین دلیل من از باشگاه درخواست کردم شرایط انتقال من را فراهم سازد. من از همگان خصوصا هواداران می خواهم شرایط من را درک کنند.

۹ سال فوق العاده و البته دشوار را در باشگاه رئال مادرید سپری کردم زیرا انتظارات از من بسیار زیاد بود اما هرگز فراموش نمی کنم که در مادرید به شکلی منحصر به فرد از فوتبال بازی کردن لذت بردم.

همیشه هم تیمی های فوق العاده ای در رختکن رئال مادرید کنار من بودند و ما در کنار هم ۳ لیگ قهرمانان متوالی و ۴ بار این جام را در ۵ سال فتح کردیم و از لحاظ فردی نیز بردن ۳ کفش طلا و ۴ توپ طلا باعث رضایت من از این دوران شد.

لحظاتی فوق العاده را در این باشگاه سپری کردم و رئال مادرید قلب من را برای همیشه فتح کرد. به همین دلیل بیشتر از همیشه باید از باشگاه، مدیریت، پزشکان، فیزیوتراپ ها و کارمندان باشگاه که به شکل باور نکردنی تمام کارها را انجام دادند تشکر کنم.

همچنین یک بار دیگر باید از هواداران رئال مادرید و فوتبال اسپانیا نیز تشکر کنم. در این ۹ سال مقابل بازیکنان بزرگی بازی کرده ام که احترام زیادی برای همه آنها قائل هستم اما حالا زمان ایجاد یک چرخه جدید در زندگی ام فرا رسیده بود.

من دیگر لباس رئال مادرید را نمی پوشم اما این پیراهن، نشان و سانتیاگو برنابئو هرجا که باشم با من خواهد بود. از همه ممنونم و به مانند ۹ سال پیش که برای اولین بار در برنابئو فریاد زدم؛ زنده باد مادرید.

Share