در مراسم افتتاح بنیاد امید ایرانیان (شعبه گیلان) مطرح شد

کار اصلی دولت روحانی حل خرابکاری‌های هشت سال گذشته بود

سروش اکبرزاده مسوول بنیاد امید ایرانیان در گیلان با بیان اینکه امیدواریم امید به کشور بازگردد، گفت: این بنیاد به ذات فرهنگی است و بنده بر این موضوع تاکید می‌کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست بررسی مسائل جاری کشور به مناسبت افتتاح بنیاد امید ایرانیان (شعبه گیلان) با سخنرانی محمدرضا عارف، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سروش اکبرزاده مسوول بنیاد امید ایرانیان در گیلان با بیان اینکه امیدواریم امید به کشور بازگردد، گفت: این بنیاد به ذات فرهنگی است و بنده بر این موضوع تاکید می‌کنم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه این بنیاد کار فرهنگی انجام می‌دهد اما قرار نیست آن را در صف اصلاح‌طلبی قرار ندهیم.

اکبرزاده همچنین با اشاره اینکه آقای عارف مسوول بنیاد امید ایرانیان در کشور است، اظهار داشت: بنای ما در بنیاد امید ایرانیان انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: اگر یادتان باشد در دوم خرداد شعار می‌دادیم دوم خرداد برگشت ناپذیر است و این موضوع عملی نشد زیرا بعد از مدتی فردی روی کار آمد که سبب بازگشت به عقب ما بود.

اکبرزاده با بیان اینکه در جامعه‌ای هستیم که ضروری ترین موضوع پرداختن برای مباحث فرهنگی است، اظهار داشت: اگر در جامعه فرهنگ و دانایی را تزریق کنیم رفتار مردم ما تغییر نمی‌کند.

این فعال سیاسی گفت: کار اصلی دولت روحانی حل مشکلات و خرابکاری‌هایی بود که در هشت سال گذشته رخ داد.

امیدواریم مجلس به راس امور بازگردد

به گزارش دیارمیرزا سعید احدزاده رییس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک افتتاح بنیاد امید ایرانیان، گفت: شرایط کشور شرایط امیدوار کننده‌ای نیست و اصلاح‌طلبان با تمام توان خود به روحانی رای داده اند.

وی گفت: امیدواریم مجلس به راس امور بازگردد و جلوی برخی بداخلاقی‌ها را بگیرد زیرا برخی می‌خواهند امید را از مردم بگیرند.

احدزاده با اشاره به اینکه از مجلس می‌خواهیم به دولت کمک کنند، گفت: برخی از دست‌های داخلی در تلاش هستند امید را از مردم ما بگیرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم نشان می‌دهد که مردم هنوز امید دارند و به اصلاح‌طلبی علاقه‌مند هستند، گفت: ما هموز معتقدیم که در میان گزینه‌های ریاست جمهوری آقای روحانی بهترین گزینه بودند.

Share