سرپرست تیم فوتبال سپیدرود خبرداد:

پنج گزینه نهایی سرمربیگری سپیدرود رشت معرفی شدند

افشین ناظمی در خصوص اینکه این پنج گزینه چه کسانی هستند گفت: باشگاه نفراتی مثل آقایان علی کریمی، حسین فرکی، دراگان اسکوچیچ، نادر دست نشان و مارکار آقاجانیان را به عنوان پنج گزینه اصلی انتخاب کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مسئولان باشگاه سپیدرود که امروز برای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم اقدام کرده اند هنوز سرمربی سرخپوشان را مشخص نکرده‌اند. این در حالی است که پنج گزینه برای هدایت سپیدرود گزینه مسئولان این باشگاه هستند و قرار است فردا نام گزینه نهایی سرخ پوشان اعلام شود.

افشین ناظمی سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در خصوص اینکه این پنج گزینه چه کسانی هستند گفت: باشگاه نفراتی مثل آقایان علی کریمی، حسین فرکی، دراگان اسکوچیچ، نادر دست نشان و مارکار آقاجانیان را به عنوان پنج گزینه اصلی انتخاب کرده ولی قرار است فردا جمع بندی نهایی در خصوص انتخاب سرمربی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنانی که قراردادشان تمدید شده نفرات مد نظر علی کریمی در فصل گذشته بودند گفت: این نفرات را باشگاه فراخوانده تا قراردادشان را تمدید کنند اما در هر صورت هنوز مالک باشگاه با نفر نهایی به جمع بندی نرسیده و قرار است فردا این اتفاق رخ دهد.

Share