در راستای اجرای طرح رینگ ۹۰ متری

واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود به شهرداری رشت

مسعود نصرتی اظهار داشت: با واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود به شهرداری رشت بدون انجام تشریفات مزایده از سوی سازمان خصوصی سازی کشور موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود نصرتی گفت: با واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود به شهرداری رشت بدون انجام تشریفات مزایده از سوی سازمان خصوصی سازی کشور موافقت شد.

شهردار رشت با اعلام خبر فوق اذعان داشت: پس از پیگیری های مکرر و برگزاری جلسات متعدد و پیرو خبری که از قبل اعلام داشتیم امروز توانستیم موافقت واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود در راستای اجرای طرح رینگ ۹۰ متری میدان گیل به مسکن مهر و جاده فومن را به قیمت کارشناسی و بدون انجام تشریفات مزایده از سازمان خصوصی سازی کشور دریافت کنیم.

شهردار رشت با قدردانی از استاندار محترم گیلان و تمامی افرادی که در تحقق این امر مهم نقش آفرینی داشته اند، تصریح کرد: رینگ ۹۰ متری میدان گیل به احمدگوراب، تسهیل تردد شهروندان محترم در محور حد فاصل میدان گاز به طرف لاکان، مسکن مهر و دسترسی مستقیم از مبدا ورودی شهر به مسکن مهر را فراهم خواهد کرد.

وی ضمن تبریک به شهروندان در راستای تحقق سریع در مقدمات اجرای طرح رینگ ۹۰ متری افزود: اجرای این طرح به عنوان یکی از شریان های اصلی شهر نقش به سزایی در هدایت ترافیک شهر دارد.

Share