چند سکانس آخر را ۱۲ روز دیگر تصویربرداری می‌کنیم

مهدی فخیم‌زاده از بیمارستان مرخص شد

بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون لحظاتی پیش از بیمارستان ایرانمهر مرخص شد و گفت: پزشکان گفته‌اند ۱۰، ۱۲ روز باید در منزل استراحت کنم و پس از آن به شمال می‌رویم و سکانس‌های آخر «مشت آخر» را جلوی دوربین خواهیم برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، مهدی فخیم‌زاده بعد از اینکه روزهای نقاهت خودش را در بیمارستان ایرانمهر پشت سر گذاشت،‌ مرخص شد و در حالی که کنار ماشین حمید قلی‌زاده یکی از عوامل فیلم سینمایی «مشت آخر» در صحت و سلامت ایستاده بود، گفت: خوشبختانه بعد از چند روز نقاهت، حالا روی پاهای خودم ایستاده‌ام و ان‌شاءالله بعد از دوره ۱۲روزه‌ای که پزشکان گفته‌اند در منزل استراحت کنم به شمال خواهم رفت و سکانس‌های آخر فیلم سینمایی «مشت آخر» را جلوی دوربین می‌برم.

وی از همه دوستان رسانه و هنرمند که او را در این روزها تنها نگذاشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: واقعاً جای تقدیر دارد که پزشکان بهترین نوع خدمات خودشان را ارائه دادند و هنرمندان و رسانه‌ها هم نگذاشتند این نقاهت با سختی و دشواری تنهایی ادامه یابد، با اینکه نمی‌توانستند بنده را ببینند ولی پشت شیشه‌های بخش مراقبت‌های ویژه می‌آمدند. ان‌شاءالله هیچ روزی شاهد سختی‌ها و بیماری‌هایشان نباشم.

بنا بر این گزارش، مهدی فخیم‌زاده که اخیراً در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به‌دلیل ضربه واردشده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد. سطح هوشیاری وی در ابتدا خوب بود ولی از ظهر هفتم تیر ماه، میزان هوشیاری پایین آمد که پزشک معالج وی ابراز امیدواری کرد با درمانی که انجام می شود در روزهای آتی روند بهبودی حاصل شود.

گفتنی است، فخیم‌زاده در طول سال‌ها فعالیت هنری ساخت فیلم‌هایی همچون «همسر»، «همسفر»، «مسافران مهتاب»، «تاواریش» و «خواستگاری» را در کارنامه کاری خود دارد و در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «مختارنامه» و «دندون طلا» هم بازی کرده است.

Share