عضو فراکسیون ورزش

معافیت سربازی بازیکنان تیم ملی مطالبه مردم است | آنها دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کردند

جعفرزاده از بررسی تقاضای معافیت سربازی ۷ بازیکن تیم ملی در این فراکسیون خبر داد و گفت: اگر ستاد کل به موضوع ترتیب اثر ندهد، به دنبال حکم حکومتی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده آبادی در گفت‌وگو با خانه ملت در مورد رد درخواست وزیر ورزش برای معافیت ۷ بازیکن تیم ملی از سربازی از سوی ستاد نیروهای مسلح، گفت: متاسفانه سردار کمالی در نه گفتن تخصص دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بازیکنان تیم ملی بازی‌های قابل قبولی را در جام جهانی به نمایش گذاشتند، دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کردند و شادی را برای مردم به ارمغان آوردند بنابراین نیاز است از آنها به طور شایسته و مطلوب حمایت کرد.

وی ادامه داد: برای موارد استثنا قانون تصویب نمی‌شود و قانون برای اموری نوشته می‌شود که استمرار دارد بنابراین موارد خاص و موردی مانند معافیت سربازی ۷ بازیکن تیم ملی را می‌‌توان به صورت استثنا حل کرد.

سردار کمالی نگاه مهربانانه تری به ورزشکاران و بازیکنان تیم ملی داشته باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه انتظار می‌رفت سردار کمالی نگاه مهربانانه‌تری به ورزشکاران و بازیکنان تیم ملی داشته باشد، گفت: متاسفانه نیروهای مسلح حتی در مورد کسر خدمت فرزندان ایثارگر به صورت سختگیرانه عمل کرد و این امر نارضایتی‌های زیادی را به همراه داشت؛ انتظار می‌رود ستاد با عطوفت بیشتری با جوانان برخورد کند و نیازهای اجتماعی را لحاظ کند زیرا وقتی ۱۱ بازیکن می‌تواند دل ۸۰ میلیون ایرانی را در بحبوحه بحران‌های اقتصادی شاد کنند نباید در مورد معافیت سربازی آنها سختگیری کرد.

معافیت سربازی بازیکنان تیم ملی مطالبه کی روش و مردم است

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: عملکرد مقتدرانه و غرورآفرین تیم ملی در جام جهانی روسیه و در گروهی که به نام مرگ نام نهاده شد بسیار جای تقدیر دارد و از سویی جام ملت‌های آسیا را نیز در پیش داریم بنابراین معافیت سربازی بازیکنان تیم ملی نه تنها مطالبه سرمربی تیم ملی بلکه خواسته مردم نیز هست و این کمترین خدمتی است که می‌توان برای بازیکنان تیم ملی انجام داد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم، اقدام وزیر ورزش در ارسال نامه به ستاد کل نیروهای مسلح برای معافیت سربازی ۷ بازیکن تیم ملی اقدامی بسیار مناسب و مطلوب خواند و ادامه داد: انتظار داشتیم ستاد کل توجه به این مهم را در دستور کار قرار دهند نه اینکه با آن مخالفت کنند.

وی با از بررسی تقاضای معافیت سربازی ۷ بازیکن تیم ملی بعد از تعطیلات در فراکسیون ورزش خبر داد و گفت: اگر ترتیب اثر داده نشود مطابق اصل۱۱۰ قانون اساسی از حکم حکومتی استفاده خواهیم کرد و با توجه به رأفتی که در وجود مقام معظم رهبری قرار دارد این مساله را حل خواهیم کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم افزود: بهتر است ستاد کل نیروهای مسلح یک بار برای همیشه خواسته عموم ومردم را مورد توجه قرار دهد؛ متاسفانه به طور مداوم از ستاد جواب‌های منفی، سرسختانه و در تقابل با نیازهای اجتماعی دریافت کردیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کی‌روش نیز بر موضوع معافیت بازیکنان تیم ملی تاکید دارد و بر این باور است که اگر این بازیکنان نباشند نمی‌تواند رسالت خود را به درستی انجام دهد.

Share