فرمانده سپاه آستانه اشرفیه خبر داد:

مراسم سالگرد شهید حاج مهدی خوش سیرت با حضور سردار فدوی برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی گفت: مراسم سالگرد سردار عارف شهید حاج مهدی خوش سیرت در روز چهارشنبه ۶ تیر ساعت ۱۸ عصر با سخنرانی سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و مداحی سید مهدی میرداماد در گلزار شهداء آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، فرمانده سپاه پاسداران آستانه اشرفیه گفت: دین اسلام بواسطه انسان های فداکار و از جان گذشته که جز رضایت خدا چیز دیگری در نظر نداشتند و با آغوش باز به استقبال شهادت رفتند و از تمامی لذایذ دنیا گذشتند در اختیار ما قرار گرفته است، لذا باید قدردان آن باشیم.

وی همچنین ادامه داد: نسل جوان ما باید بدانند در گذشته بر این کشور چه گذشته و امروز چه انسان های بزرگی از مردان، زنان، دختران، پسران و همسران به عنوان یادگاران آن دوران در این جامعه زندگی می کنند که دعاهای آنها موجب خیر و برکت برای همگان است.

حبیبی تأکید کرد: ما باید یاد فرماندهان شهید را گرامی بداریم تا از خواب غفلت بیدار شویم، چرا که وقتی یاد شهید مطرح می شود و تصویر زیبای شهید را نیز می بینیم، فضای روحی و ذهنی ما به کلی تغییر پیدا می کند.

فرمانده سپاه پاسداران آستانه اشرفیه یکی از علت های یاد شهیدان را وجود دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ما می خواهیم به نسل جوان و همه جامعه این مطلب را بیان کنیم که باید در همه صحنه های نبرد همیشه آماده و در صحنه باشیم.

وی گفت: مراسم سالگرد سردار عارف شهید حاج مهدی خوش سیرت در روز چهارشنبه ۶ تیر ساعت ۱۸ عصر با سخنرانی سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و مداحی سید مهدی میرداماد در گلزار شهداء آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد.

Share