استاندار گیلان: زیبنده نیست مردم را معطل کنیم

مدیرعامل بانک ملت در گیلان منصوب و معرفی شد

استاندار گیلان ضمن قدردانی از زحمات حسین پالیک مدیرعامل سابق بانک ملت استان، برای معصومی مدیرعامل جدید این بانک آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان به لحاظ پرداخت تسهیلات جهت رفع موانع تولید در جایگاه اول کشور و به لحاظ پرداخت کلی تسهیلات به متقاضیان در جایگاه نهم کشور قرار دارد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه بستر مناسبی جهت توسعه بخش خدمات در گیلان وجود دارد.

دکتر مصطفی سالاری در این نشست که پیش از ظهر امروز با حضور معاون مدیر عامل بانک ملت کشور صورت گرفت، وظیفه بانک را نه صرفاً ارائه خدمات و تسهیلات به مردم، بلکه افزایش سرعت و دقت خدمات رسانی به مردم و متقاضیان دانست و گفت: زیبنده نیست مردم را معطل کنیم.

وی با اشاره به سبقه صنعتی بودن گیلان در سال‌های دور، بیان کرد: طبیعت گیلان اقتضا می‌کند تمایل به راه‌اندازی صنایع آلاینده وجود نداشته باشد.

استاندار گیلان توجه و تقویت مشاغل خرد را در توسعه اقتصادی استان اثربخش دانست و خاطرنشان کرد: بستر خوبی جهت شکوفایی پتانسیل‌های کم‌نظیر استان گیلان وجود دارد که نیازمند توجه دقیق همه ما است.

معاون مدیر عامل بانک ملت کشور در ادامه این نشست، عملکرد بانک ملت در ارائه تسهیلات به مشاغل خرد و کلان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: آمادگی کامل داریم جهت ارائه خدمات به مردم تلاش کنیم و همه ظرفیت خود را جهت توسعه گیلان بکار ببریم.

در بخش پایانی این نشست مهندس آرش فرزام صفت؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان نیز با بیان اینکه برخی موانع، مانع رشد و توسعه استان هستند، خواهان واگذاری اختیارات بیشتر به مدیران عامل بانک های استانی شد.

در خاتمه این نشست استاندار گیلان ضمن قدردانی از زحمات حسین پالیک مدیرعامل سابق بانک ملت استان، برای معصومی مدیرعامل جدید این بانک آرزوی موفقیت کرد.

Share