خسته بند در جلسه شورای اداری انزلی

مدیران ضعیف تعویض شوند | لاین جنوبی کنارگذر تا پایان تابستان افتتاح می‌شود

خسته بند درباره پروژه کنارگذر انزلی گفت: انشاء الله لاین جنوبی کنارگذر تا پایان تابستان افتتاح می شود و سعی بر این است تا پایان سال یک باند کنارگذر آسفالت شود و از پل نهنگ روگا بصورت موقت استفاده شود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند در جلسه شورای اداری انزلی با اظهار اینکه اشتغال مهمترین مسئله کشور ماست، گفت: اگر مدیران ما نتوانند وام‌های ارزان قیمت را جذب کنند این مدیر به‌درد شهرستان نمی خورد و مدیرانی که ضعیف هستند و در این بخش کشش ندارند برای تعویض آنها باید فکری شود.

نماینده شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت کشور در سال آینده خوب نخواهد بود، اظهار نمود: ما در جنگ اقتصادی هستیم و مسئولین باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: برخوردهای بعضی از مدیران و کارشناسان با مردم جالب نیست و مدیران ادارات باید پاسخگوی مردم باشند.

خسته بند با اشاره به وضعیت امنیت کشور اظهار نمود: دشمن از داخل کشور در حال تلاش است چون از خارج نتوانستند وارد شوند اکنون از داخل در حال فعالیت هستند.

وی در مورد مشکل برق و لزوم همکاری مدیران و مسئولین در اینباره گفت: از آقای فرماندار خواهش می کنم قبوض برق و هزینه ادارات را کنترل داشته باشند تا مشخص شود مدیران صرفه جویی داشته اند یا بی خیال بودند.

خسته بند درباره پروژه کنارگذر انزلی نیز گفت: انشاء الله لاین جنوبی کنارگذر تا پایان تابستان افتتاح می شود و سعی بر این است تا پایان سال یک باند کنارگذر آسفالت شود و از پل نهنگ روگا بصورت موقت استفاده شود.

به گزارش دیارمیرزا نماینده شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری به رسیدن ظرفیت ورزشگاه انزلی در سال های آتی به ۱۵۰۰۰ نفر گفت: پیمانکار در حال انجام کار است و ۴ میلیارد تومان اعتبار در اینجا داریم و۴ میلیارد تومان از طرف شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان به زودی به انزلی می رسد و ۴ میلیارد هم آقای وزیر به ما قول داده اند.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای خوبی که در چند سال اخیر انجام گرفت احداث موج شکن بود، گفت: روشنایی و مبلمان شهری این پروژه در حال انجام است و تا پارک پاسداران ادامه پیدا می کند و یک فضای گردشگری مناسب در بندر انزلی ایجاد می شود.

Share