ادامه بلاتکلیفی در سپیدرود رشت

مارکار آقاجانیان: امکان همکاری با سپیدرود رشت برایم وجود ندارد!

مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان به پیشنهاد باشگاه سپیدرود پاسخ منفی داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید به مدیران باشگاه سپیدرود هم اعلام کردم که به خاطر تعهدات فعلا امکان همکاری با این باشگاه برایم فراهم نیست.

مارکار آقاجانیان در گفتگو با ورزش سه درباره اعلام باشگاه سپیدرود رشت مبنی بر معرفی به عنوان سرمربی جدید تیم این باشگاه گفت: به هر حال کار در هر خطه از ایران و برای فوتبالدوستان ایرانی برایم باعث افتخار است اما پس از اینکه مدیران باشگاه سپیدرود به من پیشنهاد دادند اعلام کردم که به خاطر تعهدات فعلی ام امکان همکاری با این باشگاه را ندارم بنابراین با تشکر مجدد از این باشگاه پرهوادار اعلام می کنم برنامه ای برای هدایت این تیم در فصل پیش رو ندارم.

همچنین محمد نوین مالک باشگاه سپیدرود رشت در گفت‌و‌گویی در خصوص شایعه انتخاب مارکار آقاجانیان به عنوان سرمربی سپیدرود گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و ما در جلسه انتخاب سرمربی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آقاجانیان پاسخ منفی به این باشگاه داده گفت: آقای آقاجانیان با ما در جلسه است ولی هنوز به هیچ جمع بندی نرسیده‌ایم. ما ۴ گزینه دیگر هم داریم که اگر لازم باشد با آنها هم مذاکره می‌کنیم ولی هنوز در مورد سرمربی و انتخاب شخصی به جمع بندی نرسیده‌ایم.

گفتنی است این اتفاقات درحالی صورت گرفته است که رسانه‌های استانی و کشوری صبح امروز از انتخاب مارکار آقاجانیان به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت خبرداده بودند.

Share