بخشدار رودبنه خواستار شد

لزوم همکاری منابع طبیعی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در ساحل سحرخیزمحله لاهیجان

علوی خواستار رفع مشکل قرارداد منابع طبیعی در اجرای طرح سالم سازی سحرخیز محله شد و افزود: طرح سالم سازی سحرخیز محله لاهیجان یکی از زیباترین سواحل گیلان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدمحمد علوی بخشدار رودبنه لاهیجان در نشست دهیاران گفت: از مسئولین شهرستان و استان می خواهم برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در سواحل لاهیجان اهتمام ویژه ای داشته باشد.

بخشدار رودبنه درخصوص هوشمند سازی بخش رودبنه اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هوشمندسازی بخش رودبنه پیش بینی شده است و بیش از ۸۳ دستگاه دوربینهای مجهز نصب و راه اندازی میشود.

وی افزود: بخش رودبنه ۴۳ دهیاری و ۵۴ روستا با جمعیتی بالع بر ۲۵ هزار نفر شهری و روستایی دارد.

بخشدار رودبنه یادآور شد: در راستای سیاستهای استاندار گیلان در اجرای بوم‌گردی تاکنون در این بخش ۱۱۰ درخواست داشته ایم که ۲۶ مورد موافقت قرار گرفته است.

علوی با اشاره به تصویب راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سحرخیزمحله در فاز گردشگری و بندری اظهار کرد: تاکنون سرمایه‌گذاران زیادی آمادگی‌شان را اعلام کردند. یک گروه سرمایه‌گذاری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در فاز اول اعلام آمادگی نموده و در صورت آماده شدن زیر ساخت در منطقه ویژه اقتصادی سحرخیز محله و حسن بکنده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بخشدار رودبنه با بیان اینکه در خصوص طرح سالم سازی سحرخیز محله لاهیجان در کمیته برنامه ریزی استان یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بخشی از راه دسترسی به ساحل در حال آسفالت است و زیرسازی راه روستایی دهبنه به سحرخیز محله به طول بیش از چهار کیلومتر نیز در شرف آغاز است.

علوی خواستار رفع مشکل قرارداد منابع طبیعی در اجرای طرح سالم سازی سحرخیز محله شد و افزود: طرح سالم سازی سحرخیز محله لاهیجان یکی از زیباترین سواحل گیلان است.

Share