توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار

قدردانی از جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر گیلان

به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر از جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر گیلان، استوار یکم فرامرز امینی توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان، رییس پلیس مواد مخدر گیلان و جمعی از پرسنل ناجا و دست اندرکاران تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر از جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر گیلان، استوار یکم فرامرز امینی توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان، رییس پلیس مواد مخدر گیلان و جمعی از پرسنل ناجا و دست اندرکاران تقدیر شد.

علی اصغر جمشیدنژاد، معاون سیاسی امنیتی استانداری به همراه دبیر شورای هماهنگی و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان و جمعی از پرسنل ناجا به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور در منزل جانباز فرامرز امینی از پرسنل کادر پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان که در سال گذشته مفتخر به جانبازی شد سرکشی و دیدار نموده و ضمن دلجویی از ایشان با اهدای هدیه و لوح تقدیر از این جانباز سرافراز تشکر و قدردانی نمودند.

گفتنی است جانباز استوار یکم فرامرز امینی در اسفند ۱۳۹۶ و در حین ماموریت و انجام وظیفه از ناحیه ی دو چشم مورد آسیب جدی قرار گرفت و هم اکنون تحت درمان می باشد.

Share