در جلسه معارفه مربی جدید تیم سپیدرود رشت:

عزیزی: سعی می‌کنم سپیدرود برای ماندن در لیگ دست و پا نزد+ حواشی

جلسه معارفه خداد عزیزی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت (زیر نظر محمد نوین!) با حضور جمعی از بازیکنان و هواداران در هتل المپیک رشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه معارفه خداد عزیزی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت (زیر نظر محمد نوین!) با حضور جمعی از بازیکنان و هواداران در هتل المپیک رشت برگزار شد.

محمد نوین، مالک باشگاه سپیدرود رشت در ابتدا با بیان اینکه قصد داریم باشگاه سپیدرود را سر و سامان دهیم، اظهار داشت: بین گزینه‌های مختلف سرمربی‌گری به بهترین گزینه یعنی خداداد عزیزی عزیز رسیدیم.

وی ادامه داد: جایگاه سپیدرود رشت بسیار بالاتر از این حرف‌ها هست و امیدواریم با حضور آقای عزیزی سپیدرود را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در ادامه خداد عزیزی، سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه زیاد صحبت نمی‌کنم، گفت: خوشحالم که در جایی حضور دارم که شهری فوتبالی است و مردم شهر از قدیم با سپیدرود آشنا هستند.

وی با اشاره به این سعی می‌کنیم افرادی را جذب کنیم که به تیم سپیدرود کمک کنند، اظهار داشت: از امروز بعد از ظهر کار خود را در سپیدرود شروع می‌کنیم.

عزیزی با بیان اینکه قبل از حضور خود در رشت اطلاعات خوبی را از تیم سپیدرود گرفتم، گفت: با آقای افشین ناظمی و سهیل حق‌شناس صحبت کردم.

وی همچنین ادامه داد: سعی می‌کنیم سپیدرود به جایگاه خود برسد و برای ماندن در لیگ دست و پا نزد.

سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت همچنین با بیان اینکه تعدادی بازیکن باید جذب کنیم تا به تیم کمک کنند، اظهار داشت: خوشبختانه قرارداد تعدادی از بازیکنان خوب فصل گذشته سپیدرود تمدید شده است که از آنها استفاده می‌کنیم.

عزیزی با معرفی کادر فنی خود، اظهار داشت: استاد بنده آقای اقبالی در کنار بنده خواهد بود و به ما کمک‌ خواهد کرد. محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم‌ ملی ایران، افشین ناظمی و  سهیل حق‌شناس نیز در کنار بنده خواهند بود.

حواشی مراسم

تعدادی از بازیکنان فصل گذشته سپیدرود رشت که با این تیم قرارداد خود را برای فصل پیش‌رو تمدید کردند در اعتراض به اینکه چک تسویه حساب خود را دریافت نکردند با افشین ناظمی پس مراسم معارفه صحبت کردند.

بازیکنان سپیدرود می‌گفتند که چکی به دست ما نرسیده است و می‌گویند مسئولین می‌گویند چک به هیئت فوتبال تحویل داده شده است و ما پنج روز بدون دریافت ریالی در حال تمرین هستیم.

افشین ناظمی، سرپرست سپیدرود رشت نیز بازیکنان را به آرامش دعوت کرد و به آنها قول پیگیری موضوع را داد.

گفتنی است در چند روز گذشته خبری مبنی بر اینکه بازیکنان فصل گذشته سپیدرود که با این تیم قرارداد خود را تمدید کردند چک تسویه حساب فصل گذشته خود را دریافت کرده اند.

Share