استاندار گیلان:

صداقت در رفتار با مردم پشتیبانی آنان از مسئولان را تقویت می کند

نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان بر ضرورت تقویت خصیصه تلاش صادقانه مسئولان برای مردم تأکید و تصریح کرد: صداقت در رفتار با مردم، پشتیبانی آنان از مسئولان و همدلی را تقویت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی سالاری در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان با اشاره به اینکه ساده‌زیستی در رفتار و گفتار را از خصوصیت‌های بارز شهیدان انصاری و نورانی دانست و افزود: مردم استان گیلان خاطرات خوبی از این شهیدان به یادگار دارند.

وی با بیان اینکه امروز هم مردم از ما انتظار صداقت در گفتار و رفتار را دارند، گفت: تقویت صداقت در رفتار با مردم کمال همراهی آنان با مسئولان حتی در مقاطعی که شاهد نارسایی باشند را درپی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت تقویت خصیصه تلاش صادقانه مسئولان برای مردم تأکید و تصریح کرد: در همه سطوح اجرایی و خدمتگذاری به مردم نیازمند استمرار صداقت با آنان هستیم تا شاهد پیشرفت بیش از پیش خدمت‌رسانی باشیم.

وی افزود: صداقت در رفتار با مردم، پشتیبانی آنان از مسئولان و همدلی را تقویت می کند.

خلوص نیت یکی از شاخصه‌های‌ مهم شهیدان است

همچنین استاندار گیلان همزمان با سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی معاون عمرانی وی، با خانواده این بزرگواران دیدار کرد.

 دکتر مصطفی سالاری در این دیدار که با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران انجام گرفت، با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم شهیدان خلوص نیت آن ها است، به شرایط خاص خدمت در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شرایط امروز جامعه ما نیز مدیرانی آنگونه می طلبد.

وی گلایه مندی مردم از مسئولان را حق طبیعی آن ها دانست و با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم حرف آن ها را بشنویم، خاطرنشان کرد: مادامی که در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم، فارغ از نتیجه حاصله مردم از ما راضی خواهند بود.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش به خلوص در نیت و عملکرد شهیدان انصاری و نورانی اشاره کرد و گفت: باید از این شهیدان بزرگوار الگو برداری کنیم تا بتوانیم در مسیر خدمت به مردم صادقانه رفتار کنیم.

گفتنی است استان گیلان حدود هشت هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۲۵۷ نفر از آنان شهدای کارمند هستند.

شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی سحرگاه پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.

Share