آیت‌الله فلاحتی در مسجد شهدا رودسر:

شهید انصاری عاشق امام و ولایت بود | ملت ما دشمن را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد

آیت‌الله رسول فلاحتی در گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید علی انصاری در مسجد شهدا رودسر گفت: امروز دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای می‌خواهد ملت ما را نگران کنند اما آنها باید بدانند این ملت پیروی ولایت هستند و دشمن را به زباله‌دان تاریخ می سپارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید علی انصاری، استاندار اسبق گیلان در مسجد شهدا رودسر برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه متأسفانه شایسته سالاری در کشور رعایت نمی‌شود، گفت: شهیدان انصاری و نورانی زمان شناس بودند و در عرصه میدان‌های کاری و جهادی حضور داشتند.

شهید انصاری عاشق امام و ولایت بود

وی افزود: شهیدان انصاری و نورانی، شهداری مدافعان حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس الگوی جوانان ما در جامعه هستند، اظهار داشت: تفکرات شهیدان باید برای جوانان تبیین شود.

امام جمعه رشت همچنین با تأکید بر اینکه شهید انصاری دارای بصیرت ولایی بود، افزود: او عاشق امام و ولایت بود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه نام شهیدان انصاری و نورانی در تاریخ به ثبت رسیده است، گفت: ما باید به جوانان‌مان امید بدهیم تا آنان باتمام توان در خدمت انقلاب باشند و نگذارند عده‌ای از مدیران کشوری و استانی جوانان ما را به تباهی بکشند.

ملت ما دشمن را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد

آیت‌الله رسول فلاحتی ادامه داد: امروز دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای می‌خواهد ملت ما را نگران کنند اما آنها باید بدانند این ملت پیروی ولایت هستند و دشمن را به زباله‌دان تاریخ می فرستند.

وی با بیان اینکه ما اگر بخواهیم می‌توانیم دورترین پایگاه‌های آمریکا را بزنیم، اظهار کرد: باید به توان داخلی خود و جوانان کشور اعتماد کنیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه خیابان‌ها و کوچه‌های کشور ما با نام شهدا مزین شده است، اظهار داشت: باید به شهدای خود افتخار کنیم و بدانیم که جوانان ما شایسته خدمت به کشور هستند.

به گزارش دیارمیرزا، نماینده ولی فقیه در استان گیلان به‌ همراه امام جمعه رودسر بر سر مزار شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان حاضر شدند همچنین با همسر شهید انصاری دیدار و گفتگو کردند.

Share