فرماندار شهرستان رشت:

شهرستان رشت مظلوم است | انتقاد از قطع برق برخی از کارخانه‌های شهرستان

سید محمد احمدی با بیان اینکه شش ماه است که پیگیر تشکیل شورای کشاورزی هستیم اما هنوز متاسفانه تشکیل نشده است، گفت: کشاورز این شهرستان از ابتدا کاشت تا برداشت در استرس قرار دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان رشت در جلسه توزیع آب کشاورزی با بیان اینکه این شهرستان دارای قابلیت های کشاورزی است، گفت: سال زراعی امسال را با مدیریت آب تاکنون توانستیم به خوبی پشت سر بگذاریم.

متأسفانه شورای کشاورزی شکل نگرفت | سهم جهاد کشاورزی برای توسعه کشاورزی مشخص شود

سید محمد احمدی با بیان اینکه شش ماه است که پیگیر تشکیل شورای کشاورزی هستیم اما هنوز متاسفانه تشکیل نشده است، گفت: کشاورز این شهرستان از ابتدای کاشت تا برداشت در استرس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه باید سهم جهاد کشاورزی برای توسعه کشاورزی کاملا گویا و مشخص باشد افزود: شهرستان رشت ۲۷ درصد از محصول برنج گیلان را تامین می کند و باید جهاد کشاورزی برای توسعه کشاورزی برنامه داشته باشد.

فرماندار رشت افزود: استفاده از ظرفیت همه دستگاه و داشتن برنامه منسجم در توسعه و رونق کشاورزی از مزایای شورای کشاورزی است.

احمدی همچنین ادامه داد: شورای کشاورزی باید تا هفته آینده با موضوعاتی مشخص برگزار گردد.

شهرستان رشت مظلوم است | انتقاد فرماندار از قطع کردن برق برخی از کارخانه‌های شهرستان

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این شهرستان مظلوم واقع شده است گفت: برای جلسه امروز سه مدیرکل را دعوت کردیم که مدیران شیلات و برق منطقه‌ای نیامدند و همین نشان از مظلومیت رشت میدهد.

وی ادامه داد: کسی که مدیر می‌شود باید پاسخگو باشد و این را بنده نمی‌گویم بلکه ساختار چنین چیزی را عنوان می کند.

احمدی با گلایه از اینکه چرا برق کارخانجات بدون اطلاع به فرمانداری قطع می‌شود افزود: رئیس اداره برق شهرستان رشت باید پاسخگو می شد که نتوانست چیزی به من بگوید و براساس سلسله مراتب بعد از مدیر شهرستان مدیرکل باید پاسخگو باشد که متاسفانه در این جلسه نیز شرکت نکردند.

در پایان جلسه فرماندار رشت با تاکید بر اجرای پروژه ها در بخش ها گفت: باید در اجرای پروژه ها زمان اتمام آنها کاملا مشخص شود.

Share