ارتقای شغلی در انتظار شهردار رشت

شایعات جدی شد؛ مسعود نصرتی در آستانه خروج از شهرداری رشت!

مسعود نصرتی که سالها سابقه حضور در شهرداری قزوین را در کارنامه خود دارد پیش از حضور در رشت نیز یکی از گزینه‌های جدی معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود نصرتی شهردار رشت سرانجام سکوت خود را شکست و برای اولین بار درباره شایعات مربوط به رفتنش از شهرداری واکنش نشان داد.

عصر امروز دوشنبه عمارت تاریخی شورا میزبان شهردار رشت بود تا نصرتی به سوالات اعضای شورا پاسخ دهد.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه همچنان به کار خود در شهرداری رشت ادامه می‌دهد یا اینکه عازم تهران و زیر مجموعه یکی از سازمانهای وزارت کشور خواهد شد، اظهار کرد: این موضوع شایعه نیست اما بنده هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ام و هر وقت تصمیم نهایی خود را بگیریم در ابتدا شورا را در جریان خواهم گذاشت.

گفتنی است مسعود نصرتی که سالها سابقه حضور در شهرداری قزوین را در کارنامه خود دارد پیش از حضور در رشت نیز یکی از گزینه‌های جدی معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بود و این روزها این شایعات رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده شاهد حضور او در این سازمان باشیم. انتصاب او در سازمان شهرداریهای کشور می‌تواند نقطه عطفی در سوابق کاری شهردار با تجربه رشت باشد و به نوعی ارتقای سمت محسوب می‌شود.

نصرتی کمتر از یک سال پیش با ۱۱ رای اعضای شورا به عنوان شهردار رشت انتخاب شد و در این مدت نیز شاهد کمترین تنش میان اعضای شورای شهر رشت و شهرداری بوده ایم.

Share