دیارمیرزا گزارش می‌دهد

«سپیدرود رشت» یا «سپیدرود گیلان» مسئله این است!

اگر فکر می‌کنید که پروانه سپیدرود رشت به نام محمد نوین به ثبت رسیده است، سخت در اشتباهید. ماجرا از این قرار است که آنچه به نام محمد نوین به ثبت رسیده است، «سپیدرود گیلان» است نه «سپیدرود رشت»!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که طی روزهای اخیر اینکه چه کسی مالک سپیدرود است به یکی از دغدغه‌های بزرگ مردم گیلان تبدیل شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در پشت پرده حوادث دیگری در جریان است.

در ۲۴ خرداد نظریه داوری توسط اداره کل ورزش و جوانان برای خلع ید مالکیت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت از جواد تن زاده ابلاغ شد. پس از آن نیز میرشهاب مومنی مالک امانی سپیدرود محمد نوین را به عنوان مالک جدید این باشگاه معرفی کرد. اما تن زاده که حاضر نبود این حکم را بپذیرد به دادگاه رفت و از اداره کل ورزش و جوانان و میرشهاب مومنی شکایت کرد. سرانجام نیز موفق شد سپیدرود را با حکم دادگاه پس بگیرد.

درحالی که پیش از این نادر دست نشان به عنوان سرمربی سپیدرود رشت معرفی شده بود امروز مراسم معارفه خداداد عزیزی به عنوان سرمربی سپیدرود برگزار شد! خداداد عزیزی شب گذشته اعلام کرده بود که پروانه مالکیت باشگاه که به نام محمد نوین صادر شده را دیده و بعد از آن با این تیم قرارداد امضا کرده است. اما چنین چیزی چگونه ممکن است؟ اگر فکر می‌کنید که پروانه سپیدرود رشت به نام محمد نوین به ثبت رسیده است، سخت در اشتباهید. ماجرا از این قرار است که آنچه به نام محمد نوین به ثبت رسیده است، «سپیدرود گیلان» است نه «سپیدرود رشت»! موضوعی که هیات فوتبال گیلان نیز به نوعی آن را تائید کرده و گفته است که پروانه صادر شده برای آقای جواد تن‌زاده نیز سپیدرود بوده است نه سپیدرود رشت!

Share