جمشیدنژاد به عنوان دبیر حوزه سیاسی انتخاب شد

سند توسعه سیاسی اجتماعی استان‌های شمالی کشور تدوین می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از تدوین سند توسعه سیاسی، اجتماعی استان‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد حسین‌زادگان در حاشیه نشست معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های شمال کشور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: پیرو جلسه قبلی استانداران شمالی ایران در بابلسر، مقرر شد تا این جلسات به صورت کارشناسی‌تر برگزار شود و موضوعات مختلفی که در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی مطرح بوده مورد بحث و بررسی قرار گیرد و این نشست در راستای دستیابی به اهداف و برنامه‌های همان نشست است.

وی افزود: سندی در حوزه‌های مختلف در استان‌های شمالی آماده شد و بند بند پیش نویس اولیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از مجموع صد مورد که مستقیما به مسائل امنیتی و اجتماعی مربوط بوده و یا مواردی که بی توجهی و کم توجهی به آنها می‌تواند منجربه بروز مسایل امنیتی و اجتماعی شود و یا موضوعات اقتصادی که ریشه در مسائل امنیتی و اجتماعی دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: به نمایندگی از معاونان کل سه استان نقطه نظرات ارائه و در پایان به اتفاق آرا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به عنوان دبیر حوزه سیاسی انتخاب شده است.

حسین زادگان با بیان اینکه یکی از مصوبات این نشست برگزاری دوره‌ای این جلسات در استان‌های گیلان، گلستان و مازندران است، افزود: مقرر شد یک سند نهایی از مجموع نقطه نظرات ارائه شده تنظیم و در جلسات بعدی که با حضور استانداران استان‌های شمالی برگزار می‌شود ارائه شود و هر برنامه ای که مورد نظر استانداران قرار گرفت در سطوح ملی به پیشنهاد گذاشته شود و در مسائل استانی نیز همکاری‌های میان استانی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این نشست‌ها یک اتفاق و ابتکار بزرگ در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه برخی از تصمیمات به درستی اتخاذ اما به خوبی پیگیری نمی‌شود و خوشبختانه به دلیل عزم و اراده استانداران شمالی کشور، معاونان استاندار‌ ها پای کار آمده اند.

حسین‌زادگان بیان کرد: چشم انداز این نشست‌ها به جلسات و کارشناسی‌هایی که در سطح استانداری‌ها، معاونت و مدیران سطوح عالی کشور صورت می‌گیرد بستگی دارد.

Share