مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت

سفر ده روزه به سه کشور اروپایی با هزینه شهرداری رشت نیست

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت از سفر ده روزه به سه کشور اروپایی به منظور بازدید از مراحل ساخت و نصب تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت از سفر ده روزه به سه کشور اروپایی به منظور بازدید از مراحل ساخت و نصب تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی شهرداری رشت خبر داد.

بابک رمضانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان خودرویی متعلق به سازمان آتش نشانی شهرداری رشت در سال ۹۴ قرار داد خرید ۷ دستگاه خودروی نیمه سنگین، یک نردبان بلند و دو دستگاه پلتفرم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه خودروهای سازمان آتش نشانی شهرداری رشت دارای میانگین سنی ۲۵ سال هستند گفت: در سال ۷۲ چندین خودروی آتش نشانی از سوی سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور بهمراه یک نردبان به سازمان تحویل داده شد و در حال حاضر نردبان موجود نیازمند تعمیر است.

رمضانی با بیان اینکه اخیرا ۶ دستگاه خودرو مدرن به ناوگان آتش نشانی شهرداری رشت افزوده شده است تصریح کرد: هفتمین خودروی تخصصی امداد و نجات با کلیه امکانات در منطقه آزاد آماده ترخیص است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت به ارتفاع ساختمان‌های موجود در رشت اشاره کرد و گفت: ساختمان هایی با ارتفاع ۵۵ الی ۶۰ متری در رشت وجود دارد و بیشتر این ها به صورت تجاری و اداری مورد استفاده بوده و در صورت بروز هر گونه حادثه سازمان آتش نشانی شهرداری رشت نیازمند داشتن نردبان و پلتفرم های بلند به منظور ارائه خدمات به شهروندان است.

رمضانی با تاکید بر اینکه سفر ده روزه به سه کشور آلمان، ایتالیا و کروواسی در راستای بازدید از مراحل ساخت این تجهیزات انجام می شود بیان کرد: تمامی هزینه های سفر توسط شرکت طرف قرار داد با شهرداری رشت پرداخت شده و این اقدام از جمله شرح وظایف و خدمات این شرکت مطرح دنیا است.

Share