با برگزاری آئین معارفه

زینب افراز رسما معاون فرماندار تالش شد

مهدوی گفت: فرمانداری تالش در اجرای دستور رییس جمهور محترم و تاکید استاندار پرتلاش گیلان مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در عرصه مدیریتی پیشگام بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظهر امروز پنج شنبه ۲۱ تیر ماه جلسه شورای اداری شهرستان تالش با دستور کار معارفه خانم زینب افراز معاون برنامه ریزی و توسعه در محل اجلاس فرمانداری با حضور مسئولین و امام جمعه شهرستان انجام پذیرفت.

فرماندار تالش با یادآوری شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی و دستور ایشان به تمام دستگاه های اجرایی کشور در استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان گفت: فرمانداری تالش در اجرای دستور رییس جمهور و تاکید استاندار پرتلاش گیلان مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در عرصه مدیریتی پیشگام بوده است و اجرای این دستورالعمل را پیش از انتصاب امروز در دستور کار خود قرار داده بود.

مهدوی با برشمردن مدیرانی که از قشر جوان و بانوان در دوره اخیر با حمایت های استاندار در مجموعه مدیریتی شهرستان تالش به کار گرفته شدند، تصریح کرد: خانم افرار معاون جدید برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش یکی از متعهد ترین پرسنل مجموعه فرمانداری بودند که به درستی و با شایستگی به این سمت منصوب شدند و برای ایشان در این جایگاه آرزوی موفقیت داریم.

زینب افراز معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش در ابتدای صحبت های خود از حسن اعتماد سالاری استاندار گیلان، جمشیدنژاد معاونت سیاسی استانداری گیلان و سید عیسی مهدوی فرماندار تالش و همچنین احزاب و گروه های سیاسی تشکر کرد و گفت: استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه مدیریتی کشور علی رغم وعده ها و شعار های دولت های وقت امروز به عرصه عمل تبدیل شده و این مهم میسر نبود مگر با باور، اعتماد و اعتقاد دولتمردان به توانمندی قشر عظیم بانوان برای حضور در عرصه مدیریتی کشور که این مهم با تاکید رییس جمهور محترم دولت تدبیر و امید جناب دکتر روحانی تحقق یافت.

افراز در پایان خدمتگزاری به مردم به عنوان ولی نعمتان و اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید را هدف اصلی خود عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد تا با کمک همکاران خود در مجموعه فرمانداری تالش بتواند پاسخگوی اعتماد دولتمردان تدبیر و امید باشد.

Share