با هدف ایجاد فرآیند تربیت مبلغ دانش آموزی:

دوره آموزش و جذب فعالان حوزه تبلیغ دانش آموزی برگزار می‌شود

دوره آموزشی با هدف ایجاد فرآیند تربیت مبلغ دانش آموزی، تأمین محتوای تبلیغی بر اساس سیر فکری تربیتی نوجوان و مناسبت ها و نیاز مخاطبان و پشتیبانی محتوایی و علمی از فعالیت های تبلیغی در عرصه دانش آموزی اجرا می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دوره آموزش و جذب فعالان حوزه تبلیغ دانش آموزی به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و با همکاری مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم برگزار می شود.
این دوره آموزشی با هدف ایجاد فرآیند تربیت مبلغ دانش آموزی، تأمین محتوای تبلیغی بر اساس سیر فکری تربیتی نوجوان و مناسبت ها و نیاز مخاطبان و پشتیبانی محتوایی و علمی از فعالیت های تبلیغی در عرصه دانش آموزی اجرا می گردد.
ایجاد امکان بهره مندی از منابع و امکانات سازمانها و نهادهای فرهنگی و تربیتی به جهت انجام کمی و کیفی تبلیغ و تعلیم و تربیت در جامعه دانش آموزی، راه اندازی شبکه مبلغان به منظور هدفمند شدن فعالیت های تربیتی مبلغان ، بومی سازی امر تبلیغ دانش آموزی با محوریت فعالیت های تشکل اتحادیه و فضای عمومی دانش آموزی و ارتقاء سطح مهارتی و محتوایی مبلغان با هدف تقویت محتوایی قرارگاه های فرهنگی و هیئت های انصار المهدی(عج) از دیگر اهداف برگزاری این دوره می باشد.
آشنایی مبلغان با فنون و مهارت های تبلیغ آموزشی و بایسته های علمی و اخلاقی با هدف تربیت مبلغ دانش آموزی جهت پاسخگویی نیاز فکری و معنوی دانش آموزان از سیاست های اجرایی این دوره می باشد.
شیعه جعفری بودن، ایرانی الاصل بودن، عدم نقص جسمانی مخل در امر تبلیغ، حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر ۳۵ سال، معمم بودن (در ایام تبلیغ)، تحصیلات عمومی حوزه، اتمام مقدمات (قبولی پایه ۶ حوزه) برای برادران، رعایت شئونات طلبگی (درگفتار، رفتار، پوشش و …) و داشتن فضایل و بایسته های اخلاقی در امر تبلیغ (شرح صدر، خوش برخوردی، تواضع و …) از شرایط عمومی داوطلبین شرکت کننده در این دوره می باشد.
همچنین آشنایی لازم با احکام شرعی و مسائل اعتقادی و اخلاقی و نیز مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان و نیاز های آنان، داشتن روحیه کار جمعی و تعاون و همکاری گروهی، داشتن انگیزه بالا و علاقه به فعالیت در فضاهای دانش آموزی و نشاط و شادابی متناسب با آن و ارائه تعهد همکاری تبلیغی با مرکز آینده سازان (حداقل به مدت یک سال) از شرایط اختصاصی داوطلبین شرکت کننده در این دوره می باشد.
بعد از بررسی فرم مشخصات داوطلب، افراد مشمول شرایط و صلاحیت اولیه دعوت به مصاحبه می شوند. پس از قطعی شدن نتیجه مصاحبه ها و بررسی موارد اعتراضی در کمیته آموزش، لیست اسامی پذیرفته شدگان توسط مسئول جذب اعلام می گردد.
علاقمندان جهت ثبت نام از دوم تا هفتم تیرماه فرصت دارند از طریق سایت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان به آدرس www.afaagh.com اقدام به ثبت نام نمایند.

Share