جدیدترین اظهارات تن‌زاده:

دست‌نشان باید مقاومت می‌کرد | هرکسی با آقایان قرارداد ببندد از درجه اعتبار ساقط است

جواد تن‌زاده با اشاره به اینکه روز گذشته در جلسه شورای تامین حضور پیدا کرده است گفت: روز گذشته هم تاکید شد که مالک باشگاه سپیدرود من هستم لذا کلیه قراردادهایی که با عنوان سپیدرود تحت مدیریت آقایان امضا شده است باطل محسوب می‌شود و از درجه اعتبار ساقط است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد تن‌زاده بعد از انتخاب علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: ما دوست داشتیم کار را با آقای دست‌نشان ادامه بدهیم ولی او به دلیل حواشی که هیات فوتبال ایجاد کرد قید ادامه همکاری را زد.

وی افزود: به نظرم آقای دست نشان کم‌لطفی کرد و باید مقابل فشارها مقاومت می‌کرد و من از او دلخورم چون در این مدت تحت حمایت کامل ما بود.

مالک سپیدرود با اشاره به اینکه روز گذشته در جلسه شورای تامین حضور پیدا کرده است گفت: روز گذشته هم تاکید شد که مالک باشگاه سپیدرود من هستم لذا کلیه قراردادهایی که با عنوان سپیدرود تحت مدیریت آقایان امضا شده است باطل محسوب می‌شود و از درجه اعتبار ساقط است.

وی در پایان از برگزاری اردوی سپیدرودی ها از روز شنبه خبر داد و گفت: قرار است تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم از روز شنبه در تهران برای آماده سازی در لیگ هجدهم پیگیری شود.

Share