صبح امروز؛

درمانگاه ولی عصر(عج) رودسر با حضور معاون بهداشت و درمان ناجا افتتاح شد+ تصاویر

ساختمان درمانگاه ولی عصر نیروی انتظامی شهرستان رودسر با حضور معاون بهداشت ودرمان ناجا، فرماندهی نیروی انتظامی گیلان، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری رودسر توسط پدر شهید امنیت حسن عشوری به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساختمان درمانگاه ولی عصر(عج) نیروی انتظامی شهرستان رودسر با حضور سردار سید محمدرضا احمدیان، معاون بهداشت و درمان ناجا، فرماندهی نیروی انتظامی گیلان، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری رودسر توسط پدر شهید امنیت حسن عشوری به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با ۳۳۰ متر زیر بنا در سه طبقه با ۴۰۰ میلیون تومان ساخته شده است و بیماران ناجا در شرق و غرب گیلان را پوشش می دهد. این درمانگاه دارای آزمایشگاه، دندانپزشکی، درمانگاه تخصصی وعمومی میباشد.

معاون بهداشت و درمان ناجا خبرداد: هم اکنون ۹ بیمارستان ناجا در کشور بصورت منطقه ای فعالیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر در سطح کشور ۱۵ درمانگاه و کلنیک اماده ارایه خدمات هستند و تا پایان امسال پنج کلینیک دیگر در دستور کار می‌باشد.

احمدیان از افتتاح نهمین بیمارستان ناجا در کرمانشاه تا هفته دولت خبرداد و گفت: تکریم ارباب رجوع و ارتقای ضریب امنیتی متقاضیان گواهینامه از مهمترین مزایای سامانه راهور است.

اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از وضیعت اسفبار بیمارستان‌های رودسر و املش انتقاد کرد و گفت: به وزیر بهداشت در مجلس تذکر داده شده است و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستم.

Share