سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اعلام کرد:

درخواست پخش مسابقه ایران و پرتغال در پیاده راه فرهنگی رشت به فرمانداری ارسال شد

با توجه به استقبال معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، جهت صدور مجوزهای لازم در صورت درخواست شهرداری رشت، براساس تاکید شهردار، تقاضای مجوز جهت پخش بازی فوتبال زنده ایران و پرتغال به فرمانداری ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به جهت پخش زنده فوتبال تیم ملی ایران و پرتغال در پیاده راه فرهنگی رشت اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

از آنجایی که جام جهانی یک رویداد در مقیاس جهانی است و مردم علاقه وافری به این رویداد دارند، شهرداری رشت نیز با امکانات لازم سعی در آماده سازی محیط اجتماعی در راستای وحدت ملی با بهره گیری از ظرفیت های موجود در بازی اول نمود.

باید اذعان کرد که برای برپایی این گونه اتفاقات که نشاط اجتماعی را به همراه دارد، می بایست متولیان اصلی امور هم در این راستا نقش اصلی را ایفا نمایند و حداقل تلاش خود را برای پخش این مسابقات همانند تهران در ورزشگاه انجام دهند.

ایده پخش زنده بازی اول فوتبال ایران با مراکش، در سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری چندی قبل از شروع بازی ها شکل گرفت و با شهردار در میان گذاشته شد و با استقبال و تایید ایشان در تاریخ ۹۷/۳/۱۹ درخواست پخش زنده این رویداد مهم جهت اخذ مجوزهای لازم به فرمانداری ارسال شد.

شهرداری رشت، جزء معدود شهرهای ایران بود که با استفاده از ظرفیت پیاده راه فرهنگی پس از اخذ مجوز های لازم و تکمیل فرم تعهد قبول مسئولیت اقدام به پخش زنده این مسابقه نمود که خوشبختانه با استقبال شهروندان مواجه شد و با انعکاس در رسانه ملی و جراید پر تیراژ کشور، جلوه پر رنگی داشت.

این اتفاق خوشایند، موجب شد که تعامل مردم به معنای واقعی با ایجاد شور سرزندگی و همکاری با مسئولین، نمود پیدا نماید که شایسته تقدیر و قدردانی از شهروندان عزیز می باشد.

جهت تنویر افکار عمومی باید تاکید نماییم که با توجه به ساعت پخش بازی دوم ایران و مصلحت اندیشی مراجع ذیصلاح، شهرداری نسبت به درخواست مجوز اقدام ننمود … حالیه با توجه به استقبال معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، جهت صدور مجوزهای لازم در صورت درخواست شهرداری رشت، براساس تاکید شهردار، تقاضای مجوز جهت پخش بازی فوتبال زنده ایران و پرتغال به فرمانداری ارسال شد.

بی شک شهرداری رشت، برای شاد نمودن همشهریان از هیچ کوششی دریغ ننموده و نیاز به سفارش و توصیه نخواهد داشت و مطمئنا با حمایت دلسوزانه تمامی اعضای شورا و مسئولین دلسوز استان در حد توان و امکانات اقدام خواهد نمود.

به امید پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و صعود به مرحله بعد و خلق حماسه ای دیگر برای ملت غیور ایران

Share