نائب رئیس هیات فوتبال گیلان:

خوش‌بین هستیم که رای دادگاه به سود نوین باشد | تن‌زاده به قرارداد خود عمل نکرده است

میرشهاب مومنی گفت: واقعیت این است که ما با آقای تن‌زاده قراردادی داشتیم که ایشان به مفاد آن عمل نکرده است. ما همه مستندات را به دادگاه ارائه دادیم و خوش‌بین هستیم که رای به سود آقای نوین اعلام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، میرشهاب مومنی درباره جلسه امروز دادگستری رشت برای تعیین تکلیف باشگاه سپیدرود عنوان کرد: امروز در این جلسه حضور یافتیم و توضیحات‌مان را ارائه کردیم. قرار است دادگستری حکم خود را صادر و اعلام کند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ما با آقای تن‌زاده قراردادی داشتیم که ایشان به مفاد آن عمل نکرده است. ما همه مستندات را به دادگاه ارائه دادیم و خوش‌بین هستیم که رای به سود آقای نوین اعلام شود.

مالک اسبق باشگاه سپیدرود درباره زمان اعلام حکم دادگاه درباره سپیدرود گفت:‌ من در جریان این موضوع نیستم اما با توجه به اینکه هفته آینده لیگ برتر شروع می‌شود و تکلیف تیم باید مشخص باشد، احتمالا سریعا حکم خود را اعلام خواهند کرد.

مومنی در پایان افزود: واقعیت این است که سپیدرود متعلق به مردم گیلان است. این تیم مردمی با ساختار فرهنگی گیلان بسیار سنخیت دارد و امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به سود مردم گیلان باشد. در نهایت ما، آقای تن‌زاده و آقای نوین هرکدام باشیم، در اندازه هوش و استعدادمان تلاش می‌کنیم اما این تیم متعلق به مردم است و امیدوارم هرچه زودتر تکلیفش روشن شود.

Share