سرپرست فرمانداری رودسر اعلام کرد

خسارت پنچ و نیم میلیارد تومانی سیل و رانش زمین به بخش کشاورزی رحیم‌آباد رودسر

وارسته گفت: بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان سیل خسارت وارده کرده که از این رقم پنچ و نیم میلیارد تومان به بخش کشاورزی است که شامل ۳۰ هکتار باغ فندق، سه هکتار باغ گردو و یک و نیم هکتار گل گاوزبان و… است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به گذشت ۱۲ روز از حادثه سیل کاکرود اشکورات رحیم آباد گفت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته در منطقه آرامش نسبی حاکم شده است.

علی وارسته با بیان اینکه نسبت به رفع مشکلات سیل‌زدگان کاکرود اهتمام جدی وجود دارد، یادآور شد: بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان سیل خسارت وارده کرده که از این رقم پنچ و نیم میلیارد تومان به بخش کشاورزی است که شامل ۳۰ هکتار باغ فندق، سه هکتار باغ گردو و یک و نیم هکتار گل گاوزبان و… است.

وی با اشاره به کشته شدگان این حادثه تلخ گفت: جستجو برای یافتن پیکر کودک خردسال ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: جا دارد از تلاشهای استاندار گیلان و مدیران دستگاه‌های امدادرسان و به ویژه مردم و ابراز همدردی نماینده ولی فقیه در گیلان، امام جمعه رودسر و رسانه ها قدردانی می‌کنم.

وارسته تصریح کرد: با توجه به بازدید استاندار گیلان از محل سیل طی نامه‌ای که ایشان برای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص خسارات وارده نوشته اند، با موافقت آقای نوبخت به صورت تنخواه مبلغی اختصاص یافته است.

گفتنی است مشکل راه ارتباطی ۷۰ روستا با تدابیر صورت گرفته برطرف شده و دستگاه‌های عملیاتی در مناطق سیل‌زده حضور فعال دارند.

همچنین در پایان سرپرست فرمانداری رودسر با قدردانی از تلاشهای ابوالفضل شکری خبرنگار دیارمیرزا در شرق گیلان و سایر اصحاب رسانه بابت پوشش میدانی اخبار سیل قدردانی کرد.

Share