شهردار انزلی خبرداد

خرید یک دستگاه جاروی ساحلی و ۲ دستگاه جت اسکی

پورقربان با اعلام اینکه حق مردم انزلی بهترین خدمات است، گفت: در راستای حفظ محیط زیست و پاکسازی ساحل دستگاه جاروی ساحلی خریداری شده که از این موضوع بسیار خرسندیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن پورقربان شهرداری بندرانزلی در جلسه شورای این شهر با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: از همکاری بسیار خوب دادستان محترم این شهر و ریاست محترم دادگستری با شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر کنیم‌.

وی درخصوص مسابقه فوتبال ایران و پرتغال اعلام کرد: با درخشش بازیکنان تیم ملی خصوصا سعید عزت اللهی امیدواریم در این بازی به پیروزی برسیم‌.

پورقربان با اعلام اینکه حق مردم انزلی بهترین خدمات است، گفت: در راستای حفظ محیط زیست و پاکسازی ساحل دستگاه جاروی ساحلی خریداری شده که از این موضوع بسیار خرسندیم.

شهردار انزلی در بحث مدیریت سواحل انزلی خاطرنشان کرد: سواحل ما حدود ۹ کیلومتر است و مشکلاتی در زمینه مالی و اجرایی دارد و تصمیم گرفتیم جانمایی مناسبی را در طرح سالمسازی دریا درنظر بگیریم، همچنین با هماهنگی فرماندار ۲ دستگاه جت اسکی خریداری شد که در ساحل جانمایی می شود.

وی ادامه داد: در تلاشیم مکانی را در ساحل به عنوان تئاتر رو باز در نظر بگیریم تا برنامه ها و برخی جشنواره های ما در این مکان برگزار شود.

 پورقربان درخصوص وضعیت پارکابانان انزلی گفت: مقرر شد طی برنامه ریزی های انجام شده پارکبان هایی که اکنون مستقر هستند توسط نیروی انتظامی ساماندهی شوند و همچنین شهرداری هم نقشی در این خصوص ایفا کند.

شهردار انزلی با اعلام اینکه به جد در حال پیگیری تصفیه خانه کارخانه کمپوست هستیم یادآور شد: در خصوص این تصفیه خانه اعتباراتی تخصیص داده شده و در این کارخانه تمهیداتی انجام دادیم و به دنبال این هستیم کارها به صورت اصولی انجام پذیرد.

وی ادامه داد: محل انتقال زباله که چندین سال رها شده بود محصور گردیده که بلافاصله و بدون هیچ مشکلی به صورت روزانه این انتقال صورت می گیرد.

پورقربان در بحث تکمیل ساخت مصلی عنوان کرد: در بحث تکمیل ساخت مصلی شهر جلسات متعدید داشتیم اما تاکنون دوستان در مصلی تصمیم گیری های لازم را انجام ندادند تا ما اعتبارات لازم را در این خصوص تخصیص دهیم.

وی در پایان گفت: در بحث سند بازارچه جنب سی ان جی غازیان با یک سرمایه گذار صحبت هایی شده و نقشه برداری صورت گرفته و اگر طرحشان مورد قبول باشد انجام می‌پذیرد.

Share