فرماندار شفت در دیدار با جوانان:

حاشیه سازی مانع تعیین تکلیف سد لاسک شده است | پمپاژ یاس و ناامیدی اعتمادها را درهم می شکند

محمدرضا محسنی با بیان اینکه تعیین تکلیف سد لاسک مطالبه مردمی است که مورد پیگیری های مستمر مسوولین شهرستانی و استانی قرار دارد افزود: حاشیه سازی مانع تعیین تکلیف این پروژه زیرساختی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا محسنی در نشست هم اندیشی با جمعی از جوانان شهرستان شفت با اشاره به اینکه اختلاف سلایق و ذائقه های سیاسی نباید منجر به اختلاف و تزریق ناامیدی در جامعه گردد افزود: پمپاژ یاس و ناامیدی اعتمادها را درهم می شکند و راه مقابله با آن افزایش سطح آگاهی و ایجاد امیدواری به آینده است.

فرماندار شفت با بیان اینکه دولت با رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه در سال های ۹۳ و ۹۴ برجام را در عرصه بین الملل پیگیری نمود افزود: برجام تصمیم آگاهانه و صحیح نظام اسلامی بود و سبب گشایش در بسیاری امور گردید، اما بدعهدی آمریکا باعث ایجاد مشکل در روند اجرایی آن شد.

وی با اشاره به اینکه گاهی بین حقیقت و واقعیت فاصله زیادی وجود دارد افزود: نقد منصفانه و توجه به منافع ملی به توسعه و پیشرفت کشورمان کمک شایانی خواهد نمود.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه افزایش فشارهای اقتصادی، بالابردن سطح مطالبات و بزرگنمایی مشکلات از برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به کشور عزیزمان است افزود: در چنین شرایطی وحدت کلمه و صبر و استقامت رمز عبور از مشکلات خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی دارد افزود: به فضل خداوند با همگرایی، انسجام و حفظ وحدت ملی از مشکلات عبور خواهیم نمود.

وی با بیان اینکه از تداوم گفتمان و هم اندیشی با جوانان شهرستان عالم پرور شفت استقبال می نمایم افزود: ایجاد وحدت رویه می تواند زمینه ساماندهی و بهره گیری از توانمندی های جوانان را بیش از پیش فراهم نماید.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه نو اندیشی جوانان می تواند سبب تغییر و پیشرفت در حوزه های مختلف گردد افزود: اداره ورزش و جوانان می بایست ضمن فعال نمودن هیات های ورزشی شهرستان و ورزش بانوان، مسولیت برخی از هیات های ورزشی شهرستان را به جوانان مستعد و علاقه مند بسپارد.

محسنی با بیان اینکه تعیین تکلیف سد لاسک مطالبه مردمی است که مورد پیگیری های مستمر مسوولین شهرستانی و استانی قرار دارد افزود: حاشیه سازی مانع تعیین تکلیف این پروژه زیرساختی شده است.

وی اجرای فاز نخست جاده شفت-زنجان (محور ملاسرا-شفت) و بهبود وضعیت آب شرب شهری و روستایی را از دیگر پروژه های عمرانی مهم در شهرستان برشمرد و افزود: توسعه زیرساخت های عمرانی از اولویت های دولت در شهرستان شفت بوده است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه این شهرستان در گردشگری ظرفیت های ویژه ای دارد و جوانان می توانند در این بخش فعالیت موثری داشته باشند افزود: تا کنون احداث ۹۸ واحد اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان به تصویب دستگاه های ذیربط رسیده است و شفت از نگاه آمار یکی از شهرستان های پیشرو در تحقق بوم گردی در گیلان است.

گفتنی است در ابتدای نشست و قبل از سخنان فرماندار شفت جوانان این شهرستان به بیان دیدگاه و پرسش های خود پرداختند و رییس اداره ورزش و جوانان نیز به ارایه گزارش عملکرد پرداخت.

Share