در سپیدرود چه می‌گذرد؟

“جواد تن‌زاده” سپیدرود رشت را پس گرفت!+ سند

با رای قاضی شعبه ششم دادگستری رشت، مالکیت باشگاه سپیدرود به جواد تن‌زاده بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، جواد تن‌زاده با رای دادگاه باشگاه سپیدرود را پس گرفت.

با رای قاضی شعبه ششم دادگستری رشت، مالکیت باشگاه سپیدرود به جواد تن‌زاده بازگشت.

بنابر این گزارش، در حالی که اداره کل ورزش و جوانان گیلان با استناد به رای داوری، باشگاه را از تن‌زاده به نوین انتقال داده بود با این رای موظف به باز پس دادن مالکیت باشگاه خواهد شد.

اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

با توجه بر اینکه در تاریخ ۲۴ خرداد نظریه داوری توسط اداره کل ورزش و جوانان از طریق شعبه ۶ دادگاه به مدیریت باشگاه ابلاغ گردیده بود لذا با توجه به اعلام باشگاه مبنی بر غیر قانونی بودن کلیه قراردادها و تعهدات امضا شده بعد از رای داوری اداره کل ورزش و جوانان متاسفانه شاهد موارد مختلف واگذاری باشگاه بوده ایم که در این ده روز خسارت های هنگفت مادی و معنوی بر تیم اعمال شده است که در نهایت بر اساس رای دادگاه مبنی بر قرار توقف و منع اجرای رای داوری صادره از اداره کل ورزش و جوانان مالکیت دکتر جواد تن زاده تثبیت گردید.

ضمنا باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت اعلام می دارد که همه آنهایی که با فرافکنی و خلاف مقررات باعث هتک حرمت و نشر اکاذیب به مالکیت باشگاه شده اند باید در برابر قانون از حیث کیفری و ضرر و زیان جوابگو باشند.

همچنین با توجه به آخرین هماهنگی انجام شده با سرمربی تیم آقای نادر دست نشان در ۴۸ ساعت آینده کلیه بازیکنان معرفی شده از کادر فنی برای انجام تمرینات و اردوهای آماده سازی معرفی خواهند شد.

به گزارش دیارمیرزا این اتفاقات درحالی صورت گرفته است که هم اکنون محمد نوین درحال مذاکره برای انتخاب سرمربی برای سپیدرود رشت است.

Share