با موضوع «ساحل»؛

جشنواره مطبوعات گیلان در آستارا برگزار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از برگزاری جشنواره مطبوعات گیلان با موضوع «ساحل» ویژه خبرگزاری‌ها، مطبوعات، نشریات سراسری، استانی و محلی خبر داد و افزود: اختتامیه این جشنواره در شهریور ماه سال جاری در ساحل سفیر امید بندر آستارا برگزار خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از برگزاری جشنواره مطبوعات گیلان با موضوع «ساحل» ویژه خبرگزاری‌ها، مطبوعات، نشریات سراسری، استانی و محلی خبر داد.

سامان ساسانیان در گفتگو با خبرنگاران افزود: این جشنواره با هدف توجه به توانمندی‌های سواحل و نگاه کاوشگرانه به ظرفیت‌های آن با محوریت آداب گردشگری ساحلی، محیط زیست ساحل، سازمان های مردم نهاد و نوار ساحلی، ساحل خواری، نقش ساحل در پذیرش گردشگر و توسعه شناگاه ها انجام می شود.

وی افزود: آثار مورد پذیرش در بخشهای خبر، مصاحبه، گزارش خبری، عکس، تحلیلی و چالشی، یادداشت و بولتن مرتبط با موضوع که از اول تیرماه ۹۶ تا اول مرداد ۹۷ در خبرگزاری ها و مطبوعات منتشر شده توان رقابت در این جشنواره را دارند.

ساسانیان افزود: هر فرد حداکثر ۳ اثر می تواند ارسال کند و اختتامیه این جشنواره در شهریور ماه سال جاری در ساحل سفیر امید بندر آستارا برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بندر مرزی آستارا در پایان با اشاره به دبیرخانه جشنواره گفت: این جشنواره با همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در آستارا، فرمانداری، سپاه،  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری آستارا برگزار می شود.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share