معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در گفتگو با دیارمیرزا

جابجایی فرمانداران و بخشداران یک امر طبیعی است | تغییرات خیلی گسترده نخواهد بود

علی اصغر جمشیدنژاد با بیان اینکه جابجایی فرمانداران و بخشداران یک امر طبیعی است، یادآور شد: موجی در کار نیست و یقینا تغییرات خیلی گسترده نخواهد بود و در حد متعارف است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در رودسر در خصوص موج جدید تغییرات در بدنه استانداری گیلان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید تلاش در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم است.

علی اصغر جمشیدنژاد با بیان اینکه جابجایی فرمانداران و بخشداران یک امر طبیعی است، یادآور شد: موجی در کار نیست و یقینا تغییرات خیلی گسترده نخواهد بود و در حد متعارف است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی مسئولیت یک امانت است، متذکر شد: باید فرمانداران و بخشدارانی مانند شهید علی انصاری و نورانی داشته باشیم که به مردم پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان تصریح کرد: باید نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشیم و از برگزاری جلساتی که خروجی ندارد پرهیز کنیم. با مردم باشیم و مردم را آقای خود بدانیم، همانطوری‌که امام (ره) مردم را ولی نعمت می‌دانستند.

جمشیدنژاد در خصوص زمان پایان سرپرستی بعضی از فرمانداران گیلان اظهار کرد: قائدتا باید تعیین تکلیف بشوند اما همه تصمیم‌ها برعهده ما نیست. بخشی از آنها در وزارت کشور تصمیم گیری می‌شود و امیدواریم فاصله زمان صدور حکم را کاهش بدهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در بخش دیگری از اظهارات خود درخصوص طرحهای سالمسازی دریا در گیلان اظهار کرد: ۶۸ طرح فعال وجود دارد و سه طرح جدید در استارا رشت و انزلی اضافه شده است.

وی افزود: حدود ۴۵۶ ناجی غریق در کنار نیروهای هلال احمر، همیار پلیس، نیروی انتطامی و قرارگاه‌های فرهنگی در طرحهای سلامت گیلان آماده خدمات رسانی هستند.

به گفته جمشیدنژاد تاکنون اعتبارات طرحهای سالمسازی گیلان اختصاص داده نشده است در حالی که قریب دو میلیارد تومان اعتبار برای عریق نجات استان نیاز است.

وی در پایان در خصوص تفاهمنامه سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان گفت: در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده تا سه استان در آینده در موضوعات شیلات، گردشگری، محصولات کشاورزی، صید و صیادی تصمیمات مشترکی اتخاذ کنند.

Share