پس از تقبل سه دستگاه آب‌شیرین‌کن

تصویری از مسعود شجاعی در حال کمک به بسیجیان اهواز

کاپیتان تیم ملی فوتبال ضمن دیدار با اعضای بسیج دانشگاه شهید چمران اهواز، از اختصاص سه دستگاه آب‌شیرین‌کن به مناطق محروم جنوبی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نبود آب شیرین در شهرهای جنوبی کشور از جمله آبادان و خرمشهر واکنش‌های زیادی در پی داشت و در این میان چهره‌های ورزشی نیز در این باره به اظهارنظر پرداختند.

یکی از این افراد مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود که در صفحه شخصی‌اش مطلبی در این باره نوشت. پس از این موضوع بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از شجاعی خواست که با توجه به دغدغه‌هایش، در مناطق محروم حضور یابد، اقدامی که با پاسخ مثبت بازیکن تیم ملی روبه‌رو شد و او اعلام کرد که هرچه زودتر هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به مناطق محروم خواهد آمد. شجاعی پوستر گروه جهادی شهید چمران اهواز را به‌منظور کمک به مردم خوزستان در صفحه شخصی‌اش قرار داد و از آنها تشکر کرد.

شجاعی به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز رفت و پس از گفت‌وگو در خصوص کمک به خرمشهر و آبادان، اعلام کرد که مبلغی به‌عنوان کمک از سوی اعضای تیم ملی فوتبال پرداخت می‌شود. همچنین سه دستگاه آب‌شیرین‌کن نیز در اختیار مناطق محروم قرار داده خواهد شد. شجاعی تأکید کرده که این کمک‌ها از طرف شخص او نیست و از طرف بازیکنان تیم ملی است. شجاعی که اصالتاً آبادانی است، در نشست با اعضای بسیج دانشگاه شهید چمران درباره بسیاری از مسائل که از سوی خودش مطرح شده بود، صحبت کرد و در نهایت طرفین به این نتیجه رسیدند که هدف اصلی هر قشر و تفکری کمک به هموطنانی است که شرایط سختی را سپری می‌کنند.

Share