معاون پلیس راه آستارا _تالش در گفتگو با دیارمیرزا اعلام کرد:

تصادف سه خودرو در محور آستارا-اردبیل دو کشته و زخمی برجا گذاشت

سرگرد کونشی گفت: تصادف در نزدیکی روستای ونه بین در محور آستارا-اردبیل بین سه خودروی کامیون کاویان، تریلی و پراید صورت گرفت و مجروحین توسط اورژانش به بیمارستان اعزام شدند که متاسفانه راننده ۴۵ ساله کامیون به علت شدت جراحات در مسیر بیمارستان فوت کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر یکشنبه تصادف سه خودروی سواری و کامیون در محور آستارا-اردبیل یک نفر کشته و یک نفر زخمی بر جای گذاشت.

در این رابطه معاون پلیس راه آستارا _تالش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه این تصادف در نزدیکی روستای ونه بین در محور آستارا-اردبیل بین سه خودروی کامیون کاویان، تریلی و پراید صورت گرفت، اظهار کرد: مجروحین حادثه توسط اورژانش به بیمارستان اعزام شدند که متاسفانه راننده ۴۵ ساله کامیون به علت شدت جراحات در مسیر بیمارستان فوت کرده و دیگر مجروح ۳۰ ساله حادثه تحت درمان قرار گرفت.

سرگرد جمشید کونشی ادامه داد: علت این حادثه سبقت غیر مجاز، تجاوز به چپ و بی احتیاطی رانندگان خودروهای حادثه دیده بوده و رانندگان باید در حین رانندگی خصوصا در محورهای حادثه خیز و گردنه ها به علت کمبود دید کافی و کم عرض بودن جاده از انجام حرکات مخاطره آمیز و گرفتن سبقت غیر مجاز خودداری کرده و زندگی خود را فدای چند دقیقه زودتر رسیدن نکنند.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share